15 Reacties

2 jaar geleden
Misschien is het leuk om 1 accentmuur te hebben en dan 1 muur iets te doen á la VT wonen (zo noem ik dat altijd).
Bijvoorbeeld de muur voor de onderste helft in dezelfde accentkleur (soort lambrisering creëren) of werken met schuin lijnen (afbeelding).

2 jaar geleden
Ik lees ook mee, ik Pinterest me suf.. dit vond ik zelf erg mooi. Ons bedje en commode is bruin. Kleding kast wit. Nog van mijn zoontje. Ik zat te denken aan oud roze en beige ook. Maar ben er indd ook nog niet helemaal uit. 1 kant is raam, ertegenover kast, dus die 2 vallen al af. Dus hier zouden het 2 muren tegenover elkaar zijn. Doe je die beide, en in de zelfde kleur, of bv alleen de muur waar je opkijkt als je binnenkomt.. moeilijk he

2 jaar geleden
Reactie op Xfx
Ik lees ook mee, ik Pinterest me suf.. dit vond ik zelf erg mooi. Ons bedje ...

Heel mooi! Deze kleur past denk ik wel mooi om alle vier te doen maar inderdaad lastig beslissen hé?

2 jaar geleden
Ik zou altijd een tintje lichter doen op 2 muren. Je kunt ook dezelfde kleur maar dan net een tintje lichter laten mengen hierdoor krijg je een ruimtelijke kamer

2 jaar geleden
Als je gaat kijken op Pinterest, kom je misschien nog wel leuke ideeën tegen ☺️

2 jaar geleden
Ik zou geen 2 accentmuren tegen over elkaar doen, maakt de ruimte vaak kleiner en benauwd. Wij doen 1 muur behang en 3 muren beige (behang in print en ook beige/goud tint)

2 jaar geleden
Wij doen het op deze manier met een zandkleur: de achterste muur (waar je direct naar kijkt als je binnen komt lopen) helemaal in zandkleur en de lange wand + koof half wit en half dezelfde zandkleur. De andere twee muren (bij het raam en deur) laten we wit of verven we ook half wit en half zand. We moeten dan nog even kijken wat het mooiste is!

2 jaar geleden
Wij willen zoiets gaan doen voor ons meisje i.p.v. hele muren schilderen. Waarsch oudroze onder en een mooi behang erboven. Wel even werk maar denk dat het zo mooi gaat worden!
Als je alleen wil schilderen zou ik zelf alles in dezelfde kleur doen en niet bepaalde muren anders. Je kan dan accenten aanbrengen door bijv een bedhemeltje, je commode etc. Blijft ook gewoon persoonlijke voorkeur natuurlijk.

2 jaar geleden
Bedankt allemaal voor jullie inspiratie, heel leuk om te lezen. Ik denk dat het inderdaad het beste past om vier muren een zachte zelfde kleur te geven. En dan aan te kleden met leuke accessoires. Nu al veel zin in om te beginnen haha

2 jaar geleden
Ik zou geen 2 accentmuren tegen over elkaar doen, maakt de ruimte vaak klei ...
Ohja dat is een goede tip ook. Wordt misschien idd wat benauwd. Ik denk dat ik ook voor 3 muren beige ga en een wand behang in print