21 Reacties

3 dagen geleden

Ik zie wel een lijntje ja, naar mijn idee zou hij morgenochtend dan wel duidelijker kleuren

3 dagen geleden

Ik zie het ook, ben benieuwd naar morgen!

3 dagen geleden

Ik zie ook een licht lijntje. Ik zou morgenochtend echt met ochtendurine testen. Ben benieuwd

3 dagen geleden

Ik zie ook een streepje...

3 dagen geleden

Duidelijk indd maar let op je zou verder kunnen zijn dan je denkt.

3 dagen geleden

Bedankt voor het lezen en meekijken lieve mama's Was toch paniek om niks 🫣. Het kon eigenlijk ook niet. Maar goed, voor nu nog even rustig hier.

3 dagen geleden

Reactie op Xfx

Duidelijk indd maar let op je zou verder kunnen zijn dan je denkt.
Die berekening had ik ook al gemaakt. Vanwege dat gevoel. Maar dan zou ik meer halverwege moeten zijn geweest al 😳. Maar nu dus toch negatieve test in mijn handen

3 dagen geleden

Reactie op ElsPrr

Die berekening had ik ook al gemaakt. Vanwege dat gevoel. Maar dan zou ik m ...
* Meer dan halverwege

3 dagen geleden

Reactie op ElsPrr

Die berekening had ik ook al gemaakt. Vanwege dat gevoel. Maar dan zou ik m ...
Dat kan toch ook. Hcg wordt te hoog dacht ik. Of neemt af na eerste trimester. Je zou altijd de huisarts kunnen bellen of e en googelen.

3 dagen geleden

Dit dus

3 dagen geleden

Reactie op Xfx

Dit dus
Zie in dat zelfde artikel inderdaad een tabel staan dat de hCG waarde varieert. Maar als ik echt zo'n 23 weken zwanger zou zijn zou ik nog steeds hCG in mijn lijf moeten hebben

3 dagen geleden

Reactie op Xfx

Dit dus
Vals negatief is dus alleen bij te vroeg testen, en te vroeg ben ik niet geweest dan 🫣

3 dagen geleden

Reactie op ElsPrr

Zie in dat zelfde artikel inderdaad een tabel staan dat de hCG waarde varie ...
Ooo gelukkig dan kan het niet zijn toch

3 dagen geleden

Reactie op Xfx

Ooo gelukkig dan kan het niet zijn toch
Nee als het goed is niet 🫣. Wel dank voor het verder mee denken. Stel ik denk is negatief en door, en blijk dan toch zwanger 😱. Die shock was over paar maanden nog groter geweest 😅

3 dagen geleden

Reactie op ElsPrr

Nee als het goed is niet 🫣. Wel dank voor het verder mee denken. Stel ik d ...
Nou dat he. Ik wist dat je iets met hcg wat zakte enzo maakt dat soms daardoor het vals lijkt.

3 dagen geleden

Bij twijfel kun je altijd langs de huisarts om het te laten checken (echo of bloedprikken) als het in je hoofd blijft zitten. Ik kan me voorstellen dat je nog 3 testen doet voor de zekerheid 🙈

2 dagen geleden

Ik zie ook een lijntje.. Toevallig heeft een vriendin laatst een vals/positieve gehad, waar echt een heel duidelijke lijn te zien was (foto)

2 dagen geleden

Reactie op Brigit&Sofie

Ik zie ook een lijntje.. Toevallig heeft een vriendin laatst een vals/posit ...
Maar ze was dus niet zwanger?

2 dagen geleden

Reactie op ElsPrr

Maar ze was dus niet zwanger?
Nee was niet zwanger, heeft de paar dagen erna elke dag een test gedaan en waren allemaal negatief

één dag geleden

Reactie op Brigit&Sofie

Nee was niet zwanger, heeft de paar dagen erna elke dag een test gedaan en ...
Ok, dank je voor het delen van haar ervaring. Best wel een mindf*ck kan ik je zeggen 😅