Dag lieve mama's
Theoretisch gezien zou ik niet zwanger moeten kunnen zijn, ben namelijk aan de mini pil. Nu had ik paar dagen geleden een heel raar gevoel in mijn buik. Het gevoel dat ik alleen maar aan herinnering van het gevoel van mijn 1e kindje in mijn buik voelen bewegen kan linken. Ik verklaarde mezelf eigenlijk al voor gek, maar wou ook weer niet gevalletje I didn't know I was pregnant worden. Dus gewoon even voor de zekerheid test gedaan. Nu lukte het steeds niet dit 's ochtends te doen, dus toch net maar even gedaan. Ik dacht ook dat het met de tests van tegenwoordig niet meer persé met ochtendurine hoefde. Nu was ik toch met stomheid geslagen toen er wel iets van een lijntje te zien leek 😳. Ik weet, dit moet ik gewoon nog een keertje goed testen, met ochtendurine. Ergens geloof ik het namelijk ook echt niet. Maar is nu bijna uurtje geleden en ik merk dat ik het niet weg kan zetten en het in mijn hoofd blijft malen. Hoe graag ik ook een 2e kindje zou willen, het komt nu gewoon echt nog niet uit. De vader van mijn kleine heeft er helaas tijdje geleden voor gekozen niet bij ons te willen zijn. Ik ben nog steeds niet 100% hersteld van mijn vorige bevalling, en we hebben nogal een valse start gehad. Ik heb nog maar amper echt goed van mijn kleine man kunnen genieten.
Lang verhaal kort: grote wens voor een 2e, maar nu nog niet. En beetje paniek om lijntje. Iemand die ook eens 's avonds getest heeft met twijfelachtige uitslag en toch negatief bleek? Ik ga morgen nog keertje testen, maar kan het voor nu gewoon echt even niet loslaten. En dus ook niemand om dit mee te delen hiero 😔.