5 Reacties

één maand geleden

Bij mijn dochter is dat ook, kinderarts raadde aan om naar een kinesist te gaan.

één maand geleden

Ik had dit met mijn zoontje ook, liep pas zelfstandig met 1 jaar en 10 maanden. Wij hadden de kinderfysio ingeschakeld, die heeft ons heel veel geholpen. Nu bij m'n dochter is het helemaal andersom, die loopt nu al bijna zelfstandig.

één maand geleden

Ik las ergens dat ze een ding prioriteit kunnen geven. Dus als ze veel vooruitgang boeken op taalgebied, dan pauzeren ze even dat ze leren lopen en andersom ook .

één maand geleden

Reactie op CandyKong

Ik las ergens dat ze een ding prioriteit kunnen geven. Dus als ze veel voor ...
Ja hou me daar ook aan vast. Omdat hij wel oefent met z'n billen en armen omhoog. Maar in andere dingen zie je hem wel voorruit gaan. Ik dacht idd hetzelfde

één maand geleden

Hee, mijn zoontje is nu drie en heeft nooit gekropen en lopen echt pas bij 18 maanden. Het zelf zitten ging volgens mij wel goed maar best moeizaam. Nu motorisch een sterke jongen. Als je het niet vertrouw kan je het altijd laten nakijken. Ik heb dat destijds ook gedaan, maar tegen mij werd gezegd dat het niet aan de motoriek lag maar dat hij er gewoon geen zin in had en andere interesses had.