15 Reacties

茅茅n maand geleden

Wil je er dan een met gordel bevestiging of isofix?

茅茅n maand geleden

Dit is met gordel bevestiging

茅茅n maand geleden

Dit is met isofix

茅茅n maand geleden

De cybex

茅茅n maand geleden

De Brittax

茅茅n maand geleden

Overall score van de stoeltjes met isofix. Mocht je meer details willen of ook van de stoeltjes met gordel bevestiging, laat maar even weten

茅茅n maand geleden

Goed topic! Ik vraag me ook nog af wat ieders ervaringen zijn. Heb nu tot 3 keer toe een stoeltje besteld en weer terug gestuurd omdat ik niet tevreden ermee was..

茅茅n maand geleden

Er zijn ook testen van de anwvb die kun je wel bekijken 馃槉 Ik heb aan de hand daarvan ook gekozen. Ik heb in mijn auto geen isofix en dan kwam de joie everystage autostoel er goed uit en die kan inderdaad mee tot 12 jaar ongeveer. Nadeel is als je hem achteruit erin zet dat je natuurlijk met de gordel zit, maarja zonder isofix is dat nu eenmaal zo

茅茅n maand geleden

Oh en aanvulling. Wij hebben ook de maxi cosi mica eco i-size voor de andere auto. Die is tot 4 jaar als 't goed is. Persoonlijk vond ik die minder fijn toen hij nog wat kleiner was en hij heeft daar achteruit een veel minder goede slaaphouding in dan in mijn autostoel. Voordeel is wel isofix en dat ie kan draaien. Maar vanwege de houding zit hij nu al vooruit in die stoel (ja hij is al groot genoeg)

茅茅n maand geleden

Wij hebben de titan plus en zeer tevreden. ISO fix er zelf ingemaakt (beugels bedoel ik)

茅茅n maand geleden

Reactie op Misttyy

Overall score van de stoeltjes met isofix. Mocht je meer details willen of ...
Oh echt s煤per bedankt!! Als ik je mijn nummer geef, zou je mij dan wellicht de screenshots van de details van de cybex en britax kunnen sturen? Het is nu net te klein om te lezen haha. Wil me er even iets beter in verdiepen, aangezien de cybex voorwaarts gericht is en het natuurlijk aangeraden wordt om zo lang mogelijk achterwaarts te vervoeren. Dus ik snap niet helemaal hoe die stoel dan als beste uit de test komt haha.. 馃槃

茅茅n maand geleden

Reactie op Lsav

Oh echt s煤per bedankt!! Als ik je mijn nummer geef, zou je mij dan wellicht ...
Jaa dat is goed hoor! :)

茅茅n maand geleden

Reactie op Misttyy

Jaa dat is goed hoor! :)
Fijn, dankjewel. 馃槃 Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd!

茅茅n maand geleden

Reactie op Lsav

Fijn, dankjewel. 馃槃 Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd!
Hee sorry ik zie dit nu pas.

茅茅n maand geleden

Heeft iemand ervaring met de Cybex Anoris T2 Plus? We hebben advies gekregen in de winkel maar vinden het eigenlijk heel veel geld voor een autostoel (800,-).