6 Reacties

2 jaar geleden

Misschien je verloskundige? Die van mij heeft zelf 2 baden en verkopen daarbij hoezen. Geen idee of die prijs bij hen dan lager is. Ik wilde graag van hun bad gebruik maken maar allebei bezet, ze zei toen wel als je dan ergens anders een bad koopt/huurt kun je bij ons hoes bestellen en niet gebruikt is geld terug. Ik heb een ongebruikt bad met toebehoren van marktplaats gehaald.

2 jaar geleden

Valt zoiets niet te huren? En een bouwzeil gewoon voor eronder halen? Voor iets wat je maar voor zo kort nodig hebt, zou je denken dat dat wel te huren valt

2 jaar geleden

Reactie op Illbethereforyou

Valt zoiets niet te huren? En een bouwzeil gewoon voor eronder halen? Voor ...
Die hoes is juist om de binnenkant van het bad te beschermen tegen alles wat een bevalling met zich meebrengt (bloed/slijm en alle viezigheid). Die hoes kun je daardoor maar 1 keer gebruiken, zodat het bad zelf vaker gebruikt kan worden. Ik volg verder even mee, voor als ik thuis ga bevallen. Weet indd dat de hoes en alle toebehoren in het ziekenhuis 80 euro kosten. Maar nog niet zeker waar ik wil bevallen 🙈

2 jaar geleden

Reactie op VrolijkeVlinder92

Misschien je verloskundige? Die van mij heeft zelf 2 baden en verkopen daar ...
Dat is ook een goede tip. Zal marktplaats eens in de gaten houden. Ik had van mijn verloskundige de tip gekregen om anders kinderbadje te overwegen. Dat zou namelijk fijn zijn in het gebruik hiervoor. Ze had het over de oceaan reef. Dat op google opzoekt (evt oceaan reef bevalling) vind je hem zo.

2 jaar geleden

Wij kunnen het bevalbad lenen van verloskundige maar moeten idd een pakket bestellen wat 100 euro kost. Ik ga ervan uit dat het de moeite waard is.

2 jaar geleden

Ik ben van plan in een geboortehuis te gaan bevallen (als ik niet weer medisch wordt). Daar zijn bevalbaden aanwezig en betaal je zelf 75 euro voor de hoes/slang. Best veel geld, maar het voordeel is dat je het pas betaalt als je het daadwerkelijk gaat gebruiken. Bij een eigen bad zul je er een bij voorbaat moeten kopen. Er zijn ook universele hoezen te koop die op de verschillende merken kunnen, die zijn over het algemeen wat goedkoper, maar heb geen ervaring in hoe goed dat past.