Hoi,
Omdat ik de cursussen best prijzig vind, vroeg ik mij af of er iemand is die een bevalcursus wil delen. Ik dacht zelf aan de cursus bevallen als een baas van nira van dijk, maar mogelijk zijn er ook andere goede suggesties. Hypnobirthing vind ik ook interessant.
Lijkt mij dat we met dezelfde inlog toch allebei er gebruik van kunnen maken?
Hoor het wel. Fijne zwangerschap gewenst ✨
Ik zag laatst een online cursus hypnobirthing voor maar 39 Engelse pond. Is dus wel in het Engels, maar leek me dus wel te doen! Hoor zelf vaak dat die van bevallen als een baas wat overpriced is inderdaad
Hi,
Ik heb zelf de cursus van Nira. Daar zitten ook whatsappgroepen bij en zoom meetings. Ik denk dat je een beetje voor joker staat als je dat gaat delen met iemand anders…
Je hebt gelijk hoor dat het veel geld is en ik ben nog niet zo ver dus ik durf je nog niet te vertellen of ik het waard vind of niet, maar in dit geval heb ik het risico genomen omdat ik nog nooit bevallen ben.
Niet helemaal netjes om zoiets te delen. Voor degenen die deze cursussen creëeren en aanbieden is dit hun (hoofd)inkomen. Zij bieden al heel veel info gratis aan via reels, gratis webinars etc., dus daar zou je je eerst in kunnen verdiepen.
Kijk eens bij babyopkomst.tv, online cursussen (verschillende o.a. hypnobirthing) en verschillende combideals voor een schappelijke prijs. Volgens mij vanaf €47 en ik heb bijvoorbeeld een combideal voor €84. Wordt ook deels vergoed door mijn zorgverzekering (zilverenkruis)
Bij het Gelre ziekenhuis in apeldoorn heb je een gratis webinar ‘hoe bevalt het’. Kan je ook gewoon vragen tussendoor stellen. Dit is 1 keer in de maand geloof ik. Misschien heeft je ziekenhuis ook zoiets.
Bij het Gelre ziekenhuis in apeldoorn heb je een gratis webinar ‘hoe bevalt ...
Dank je wel 🙏🏼 wij zijn naar een avond geweest over bevalhoudingen in het ziekenhuis en ik neem ook deel aan de gratis centering groep bij mijn verloskundige. Super alle tips. Het is anders echt zo prijzig allemaal