11 Reacties

vorig jaar

Die van Mogi products op bol, heeft een schenktuitje Bekijk Mogi Products-Moedermelk Bewaarzakjes - 160 Stuks- 130+30 zakjes extra - Met Schenktuit - Borstvoeding Bewaarzakjes - Lekvrij - Koelkast en Vriezer - BPA vrij - 200 ml op: https://www.bol.com/nl/p/mogi-products-moedermelk-bewaarzakjes-160-stuks-130-30-zakjes-extra-met-schenktuit-borstvoeding-bewaarzakjes-lekvrij-koelkast-vriezer-bpa-vrij-200-ml/9300000099458219?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

vorig jaar

Die van Flouer en die van Vulpes Goods zijn beide superfijn :)

vorig jaar

Je kan het melk heel makkelijk in de zakjes gieten door het borstschilt van je kolf er in te doen en dan de melk daar in te gieten.

vorig jaar

Reactie op IDB1991

Die van Flouer en die van Vulpes Goods zijn beide superfijn :)
Kloppen de hoeveelheden als je de melk er in giet? Want die van Lansinoh geven altijd hogere getallen aan dan wat ik werkelijk gekolft heb!

vorig jaar

Bedankt voor de tips!

vorig jaar

Ik gebruik ijsblokzakjes, op advies van mijn kraamhulp. Super handig omdat je dan altijd nog een blokje extra kan ontdooien ipv een hele zak. Zo voorkom je verspilling!

vorig jaar

Ik gebruik deze! Super handig met ‘inschenken’

vorig jaar

Ik gebruik ook de zakjes van medela. Ik knip ze gewoon open ipv die klikstrip weer open te wrikken. Hier juist altijd ruzie mee. Ik knip die hele strip eraf en kan dan heel makkelijk overschenken in het flesje.

vorig jaar

Reactie op linda2000

Ik gebruik deze! Super handig met ‘inschenken’
Ik gebruik deze ook, super handig en niet eens heel duur + hij geeft aan of welk te warm is

vorig jaar

Reactie op Cyntara

Kloppen de hoeveelheden als je de melk er in giet? Want die van Lansinoh ge ...
Ik lees eigenlijk nooit af via de zakjes. Ik verzamel de melk eerst in medelaflesjes. Daarna ijk ik de keukenweegschaal met een leeg flesje, en weeg vervolgens het volle flesje. Zo heb je exact de hoeveelheid. Daarna giet ik het pas in een zakje.