10 Reacties

2 jaar geleden

Veel vitamine C eten/drinken! En uiteraard slapen. Hopelijk zet het griepje niet door en voel je je snel beter

2 jaar geleden

Het schijnt dat het er ook bij hoort dat je je grieperig voelt aan het einde van de zwangerschap. Dus het hoeft niet te betekenen dat je daadwerkelijk ziek word.

2 jaar geleden

Thee met verse gember en een stuk sinaasappel. Heb er hier thuis 2 die ziek zijn (en ik ben 41+1 zwanger). Veel rusten/slapen en af en toe frisse neus halen om ook wat te bewegen. Succes!

2 jaar geleden

Ik had het een week voor mijn bevalling ook. Maakte me er heel druk om. Vk zei dat mijn lijf zou wachten tot ik beter was. Uiteindelijk was ik er op woensdag vanaf en begon de bevalling donderdagnacht.

2 jaar geleden

Reactie op Mammbo

Het schijnt dat het er ook bij hoort dat je je grieperig voelt aan het eind ...
Oh echt! Nooit eerder gelezen, tnx voor de info!

2 jaar geleden

Reactie op OLove

Ik had het een week voor mijn bevalling ook. Maakte me er heel druk om. Vk ...
Klinkt heel geruststellend dit, thankyou 馃グ

2 jaar geleden

Hier ook 39+3. Sinds twee dagen zo misselijk en keelpijn. Gisternacht het gevoel dat ik moest overgeven en had tegelijk diarree. Voelde me zo grieperig. Ik hoopte fit te zijn voor de bevalling, maar ik hoor meerdere mensen zeggen dat dit een teken is ter voorbereiding op de bevalling.

2 jaar geleden

Reactie op JMQ

Hier ook 39+3. Sinds twee dagen zo misselijk en keelpijn. Gisternacht het g ...
Klopt! Ik las vandaag nog dat een grieperig gevoel een voorteken kan zijn van een naderende bevalling 馃檪

2 jaar geleden

Klopt! Ik las vandaag nog dat een grieperig gevoel een voorteken kan zijn v ...
Nou hopen dat ze snel komt dan

2 jaar geleden

Reactie op JMQ

Hier ook 39+3. Sinds twee dagen zo misselijk en keelpijn. Gisternacht het g ...
Ja heb een beetje dezelfde symptomen. Hoop dat idd teken is voor de bevalling, want wil idd fit de bevalling in