23 Reacties
één maand geleden
Ja mijn dochter heeft hem nu ook ongv 1,5 week terug gehad. En sinds gister knal rode wangen, beetje hangerig etc. Bij het CB hadden ze dit ook al aangeven dat ze na 1-2 weken ziek kunnen worden en rode uitslag kunnen krijgen.
één maand geleden
8 dagen na de prik flinke koorts. Heeft 2,5 dagen aangehouden. Nu vandaag eerste dag zonder koorts. Hij heeft ook opeens rode vlekjes op zijn lichaam. Vooral achter de oren en tussen het haar. Daar twijfel ik dan over is het van de vaccinatie of zijn het waterpokken? Iemand ervaring met uitslag na deze vaccinatie?
één maand geleden
Reactie op Vivi92
8 dagen na de prik flinke koorts. Heeft 2,5 dagen aangehouden. Nu vandaag e ...
Bij mij had het cb gezegd dat ze vlekjes kon krijgen van deze prik!
één maand geleden
Twee dagen na de BMR/Men werd m’n kindje ‘‘s middags wat hangerig en koortsig. Nu op dag drie na een nacht vol spoken hoge koorts, heel hangerig en ellendig. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat, want reactie op BMR kon volgens de cb-arts vanaf morgen beginnen.
één maand geleden
Hier inmiddels vooral hele rode wangen en veel ontlasting en daardoor flinke luieruitslag. Nog geen koorts oid. Maar die luieruitslag is vooral echt zo vervelend voor haar…
één maand geleden
Reactie op PetraPetra
Hier inmiddels vooral hele rode wangen en veel ontlasting en daardoor flink ...
Ooit de tip dr swaab zinkzalf gekregen van onze huisarts, werkt zooo fijn, gelijk de luieruitslag minder altijd!🥰
één maand geleden
Reactie op charell-24
Ooit de tip dr swaab zinkzalf gekregen van onze huisarts, werkt zooo fijn, ...
O dank je wel! Ze heeft het vaker gehad en al zo veel geprobeerd. Deze nog niet! ☺️
één maand geleden
Mijn zoontje kreeg hem afgelopen woensdag. Is zaterdag heel erg aan het spoken geweest en nare dromen gehad waar die echt ontroostbaar van was. Heeft hier en daar wel een rood vlekje maar verder nog geen last. Ben benieuwd wanneer hij echt ziek wordt want hij wordt altijd zo ziek van de prikken. Denk maar zo nu zijn we er 2 jaar vanaf! 🙃 hij wil ook geen fles meer in de ochtend dus zijn over naar kwark of yoghurt wat ie wel graag eet
één maand geleden
Hoi,
Mijn dochter heeft een week geleden die prikken gekregen. Ze is wel wat meer hangerig en slaapt heel slecht.
Het dutje gedurende dag gaat redelijk goed maar snachts echt slecht. Meerdere malen wakker en huilen. We knuffelen haar en leggen haar dan weer neer maar een uur later is het weer zover. Dit is al 3 nachten aan de gang.
We zijn zelf een zo moe en proberen verschillende dingen in de hoop dat ze doorslaapt.
Nu proberen we het met een kussen onder haar hoofd en een luchtig dekentje. Hopelijk gaat dit werken.
Veel succes met jullie kleintjes, papa's en mama's
één maand geleden
Reactie op Herfstrood
Twee dagen na de BMR/Men werd m’n kindje ‘‘s middags wat hangerig en koorts ...
Hier viel de reactie op de vaccinaties samen met één of meerdere virussen (veel hoesten en liters snot), dus het is niet te achterhalen wat waar vandaan komt
25 dagen geleden
Onze eerste dochter heeft nergens last van gehad behalve een beetje verhoging na 1,5 week en wat rode vlekjes, hier zijn we nog in afwachting want pas paar dagen geleden gehad. Maar er heerst ook ontzettend veel, buikgriep, flinke griep, ze is inmiddels super verkouden dus ben benieuwd, hopelijk valt het mee. Beterschap voor de ziekige kindjes ❤️
23 dagen geleden
Hier na een week oorontstekingen en flinke diarree. Geen koorts. Twijfel wel of het door de vaccinatie komt..