11 Reacties

één maand geleden

Hier was het precies hetzelfde bij iets meer dan 12 maanden. Ik ben toen gestopt omdat ik zo moe was (slechte slaper) en ik het gewoon niet meer voor elkaar kreeg om hem te laten drinken. Was hier echt een beetje verdrietig om maar misschien was het voor ons gewoon tijd om te stoppen. Hij houd wel erg van eten. Ik hoop dat het jou wel lukt en iemand hier misschien een goede tip heeft, sterkte❤️

één maand geleden

Reactie op Laura H.

Hier was het precies hetzelfde bij iets meer dan 12 maanden. Ik ben toen ge ...
Begrijp ik echt mega goed! Zij slaapt ook slecht en bij ons in bed. Maar ik vind het zo fijn.. ze heeft ook een slaapassociatie met de borst dus dat bijten vind ik ook gek. Als ze echt extreem moe is dan bijt ze niet meer..

één maand geleden

Reactie op Laura H.

Hier was het precies hetzelfde bij iets meer dan 12 maanden. Ik ben toen ge ...
Hi! Ik vraag me af, is hij na het stoppen met borstvoeding beter gaan slapen?

één maand geleden

Hey! Was hier ook een tijdje zo. Ik legde dat uit dat het pijn doet en ik zette haar dan vrij neutraal op de grond (niet boos ofzo) en zei dan iets als: je kan me niet bijten tijdens het drinken. Het heeft bij ons maar vrij kort geduurd gelukkig. Ook tijdens het krijgen van tandjes.

één maand geleden

Reactie op MeerieVonk

Hey! Was hier ook een tijdje zo. Ik legde dat uit dat het pijn doet en ik z ...
Als ik haar loskoppel uiteindelijk door haar gezicht tegen m’n borst aan te duwen en soms te schreeuwen omdat het intens pijn doet gaat ze dus lachen en als ik haar dan weg zet en zeg: mama wilt niet dat je bijt, dan geen tiet (bijv) dan gaat ze echt MEGA hard huilen en heel extreem dramatisch doen. Dit werkt dus niet echt bij haar lijkt wel? Daarom zo ten einde raad 😭

één maand geleden

Ik heb nooit succes gehad met het in de borst duwen. Wat wel werkt is hard in het gezicht blazen alsof je een kaars uit blaast. Daar schrikt mijn kleine van en dan kan ik ondertussen mijn tepel in veiligheid brengen. Vervolgens geef ik hem een bijtring. Een doekje in koelkast koud water dopen en vooraf aan de voeding aan de baby geven helpt ook

één maand geleden

Reactie op Kayl1997

Hi! Ik vraag me af, is hij na het stoppen met borstvoeding beter gaan slape ...
Nee hij slaapt nog steeds vreselijk slecht. Vannacht bijna elk uur wakker😴

één maand geleden

Hier begon het bijten al vroeg, maar geef nog steeds borstvoeding. Deze tips heb ik gevolgd en heeft me erg geholpen: https://www.instagram.com/reel/CtguvMuIO-L/

één maand geleden

Reactie op elizzzz

Als ik haar loskoppel uiteindelijk door haar gezicht tegen m’n borst aan te ...
Ik zou het toch doorzetten op die manier. Dan is het inderdaad even (dramatisch) huilen, maar dat zal na een paar keer vast minder worden.

één maand geleden

Oh I feel you! Ik had ook een bijter, zo heftig! Echt een intense pijn. Gelukkig was het een fase. Duidelijk zeggen dat het niet mag, eventjes paar seconden los koppelen en weg zetten (paar cm van je af maar niet knuffelen oid), iets geven waar ze wel in mag bijten en na tijdje opnieuw proberen of bijv knuffelen.

één maand geleden

Reactie op Emmilyy

Oh I feel you! Ik had ook een bijter, zo heftig! Echt een intense pijn. Gel ...
Ik merk nu na een aantal dagen dat het minder is geworden, grote tandjes pijn lijkt over en ze hapt nu aan in de avond zonder überhaupt te bijten. Denk dat het grotendeels frustratie en pijn was van tandjes 😇🥵