171 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op Odielle

Hier precies hetzelfde! We wiegen m ook nog eens in slaap en dat duurt vaak ...
Ja dan kies je toch snel voor de weg vd minste weerstand en meeste slaap he...ipv die cirkel doorbreken.. Wij zijn nu op vakantie, daarna ga ik dat toch eens proberen, eerst met de dutjes overdag, daarna pas de nacht. Ik laat wel weten hoe dat uitpakt haha

茅茅n maand geleden

Reactie op xDaphnex

Ja dan kies je toch snel voor de weg vd minste weerstand en meeste slaap he ...
Heb je al een slokje water geprobeerd ipv bv? Bij mij had hij door dat hij snachts niets meer kreeg een sliep toen binnen een paar dagen door.

茅茅n maand geleden

Reactie op Joanne

Heb je al een slokje water geprobeerd ipv bv? Bij mij had hij door dat hij ...
Nee... als ik er ben accepteert ze niks anders dan de borst. Ik denk dat ik eens 3 dagen ergens in een boshuisje moet bijtanken. Is er gelijk een detox 馃榾

茅茅n maand geleden

Reactie op xDaphnex

Nee... als ik er ben accepteert ze niks anders dan de borst. Ik denk dat i ...
Het is lastig maar ik heb mijn man met een waterflesje gestuurd en na 3 dagen sliep ie door.

茅茅n maand geleden

Hoi, ik denk dat mijn dochtertje misschien een schimmeltje heeft van onder. Ik lees overal dat borstvoeding overal goed voor is om op te smeren, iemand ervaring?

茅茅n maand geleden

Reactie op Bella7

Hoi, ik denk dat mijn dochtertje misschien een schimmeltje heeft van onder. ...
Lekker in bad doen ermee鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Bella7

Hoi, ik denk dat mijn dochtertje misschien een schimmeltje heeft van onder. ...
Je kunt moedermelk deppen of idd in badje. Als het echt schimmel is, dan heb je waarschijnlijk ook vuurrode uitslag? In dat geval niet te lang aankijken want dan is misschien wel even ketaconazol zalf nodig.

茅茅n maand geleden

Reactie op MamaPollewop

Je kunt moedermelk deppen of idd in badje. Als het echt schimmel is, dan he ...
Klopt ik had voor de zekerheid ook al zalf in huis gehaald en hier ook mee begonnen het is idd erg rood :( zielig

茅茅n maand geleden

Reactie op Bella7

Klopt ik had voor de zekerheid ook al zalf in huis gehaald en hier ook mee ...
Ja zielig he, maar daarmee gaat het snel weer beter worden. Ik vind de billenzalf met calendula van Weleda ook fantastisch werken hier. En de diaper rash prevention cream gel van Incia. Twee natuurlijke cr猫mes, als dat je voorkeur heeft. En moedermelk badje is echt heerlijk voor zacht huidje 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Reactie op MamaPollewop

Ja zielig he, maar daarmee gaat het snel weer beter worden. Ik vind de bill ...
Dankje ik ga er naar kijken! Smeer je deze preventief of als er al roodheid te zien is?

茅茅n maand geleden

Reactie op Bella7

Dankje ik ga er naar kijken! Smeer je deze preventief of als er al roodheid ...
De 2e van Incia kan ook preventief idd, maar werkt ook fijn als er al wat roodheid is. Die is zonder zink ook trouwens. En die van Weleda is met zink.