7 Reacties

3 jaar geleden

Ohhhh ja en vooral de eerste 2,5 week dat ik wist dat ik zwanger was !!! Ik herken je gevoel wel een beetje 🙊🙊🙊🙈🙈🙈 heb 1x maagzuur gehad en ben 1x misselijk geworden gewoon puur door het ‘teveel snoepen/snacken!!’ Voelde me zo vollll bah bah.. de laatste dagen gaat dit beter, heb het niet meer in huis gehaald, en eet dingen die vullen, desnoods wat grotere porties tijdens de grote maaltijden. Het hielp mij dat ik foto’s van afgelopen zomer zag en echt zie dat ik minder ‘hoofd’ had en weet dat ik beter in m’n vel zit als ik niet teveel snoep! Nu volhouden. 😩🤪

3 jaar geleden

Voel je niet schuldig. Ik heb zo nu en dan ook maagzuur. Gister ook heftig en opeens overgeven. Het heeft met een bepaalt voedsel tr maken waar je maagzuur van kan krijgen. Dat kan bij ieder verschillend zijn. Wat mij heeft geholpen is er info over te lezen. Ik heb niks geks gegeten naar minn idee gister. Toch was het er. Ik voel me niet schuldig want het hoort erbij. Het is een symptoom wat bij de zwangerschap hoort. Mijn tip als je dit soort dingen hebt ga info opzoeken. Hoef je je ook niet schuldig te voelen want het hoort erbij. Je doet niks verkeerd. Check wel met regelmaat wat je wel en niet mag eten. Hier is ook een app voor. Daarnaast kan google je beste vriend zijn

3 jaar geleden

Ik heb super veel trek in appelsap maar elke keer als Dat drink heb ik het zuur maar kan het toch niet laten

3 jaar geleden

Reactie op Marlou2023

Voel je niet schuldig. Ik heb zo nu en dan ook maagzuur. Gister ook heftig ...
Welke app toevallig

3 jaar geleden

Reactie op Lottevdvecht

Welke app toevallig
Zwangerhap

3 jaar geleden

Reactie op Marlou2023

Zwangerhap
Je kan ook mega veel info op google vinden maar deze app is echt heel fijn. Wees nieuwsgierig en ga op onderzoek uit. Geeft zo fijn gevoel als je weet waar dingen vandaan komen of te plaatsen zijn. Ik doe dat met eten, pijntjes pf gewoon uit interesse.....echt fijn hoor

3 jaar geleden

Reactie op Lh

Ik heb super veel trek in appelsap maar elke keer als Dat drink heb ik het ...
Vervelend is dat he...is best zuur mogelijk daar mee te maken. Ik was cola verslaafd en had vanmiddag mega zin in. Toch niet gedaan want voor kindje en maagzuur niet fijn. Heb er ook mu bijna geen trek meer in gelukkig alleen vanmiddag ff. Ben ook nog wat zoekende in eten en vooral drinken