5 Reacties

12 dagen geleden

Wil je eventueel kolven? Dan zou je kunnen beginnen met 1 schepje met 30 ml en daar bv bij. En dat steeds veranderen de verhouding. Eerst kv maken dan de bv erbij

10 dagen geleden

Hier net een maandje 1 voeding afgebouwd met kunstvoeding. Hij moest er eerst niks van weten en nu drinkt hij het gewoon. Heb hem in het begin beetje afgeleid onder de fles. Als een gek hele tijd roepen. Mmm jammie jammie, lekker drinken😂😂. Hij dronk toen bij lange na niet alles op maar het moet even wennen. En dat snap ik wel.

10 dagen geleden

Je kan beginnen met 50/50 gekolfde borstvoeding en kunstvoeding

10 dagen geleden

Ik weet niet hoe oud ze is maar toen mijn baby steeds meer hapjes ging eten dus ik denk meer smaken ging proeven lustte hij het ineens wel. Daarvoor wilde hij het absoluut niet. Ook niet gemengd.

10 dagen geleden

Wij hebben dit ook, al vanaf 2 maanden wilde ze niets van kunstvoeding weten toen we ivm flesweigeren ook kunstvoeding probeerde omdat veel moedermelk verloren ging. Bij 4,5 maanden uiteindelijk meerdere smaken op lepel aangeboden en ik zag dat ze bij geitenmelk het minst vies keek. Vervolgens een tijdje lepels blijven geven en flesjes aangeboden. Op een dag pakte ze het maar nu nog steeds drinkt ze niet erg veel ervan. Hier werkte mengen met borstvoeding niet. Zelfs klein beetje merkte ze al op en weigerde ze de fles.