13 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb hier tranen eerder omdat je aan een ander gezin denkt die het niet zo breed heeft. Maar verder de tekst is prima zou wel even bij zetten dat eventueel in overleg het beste kan gedaan worden ivm anders dubbele cadeaus misschien teminste als er apparatuur bij komt kijken zo kun je dit voorkomen dat het dubbel krijgt 😊
3 jaar geleden
Wat een ontzettend lief idee zeg, jeetje. Heel attent van je 🥰. Ik zou aan 1 zin nog iets toevoegen: ‘Mocht u/jij op kraambezoek komen en mocht u/jij een cadeautje willen meenemen, dan staat er een maand klaar’…… etc. Dan is het meebrengen van een cadeautje nog net iets vrijblijvender ☺️.
3 jaar geleden
Heel mooi!! Het enige: voor mij is niet direct duidelijk of je nu om 2 cadeautjes vraagt… ik denk dat dit in de hand werkt dat mensen iets voor jouw kindje én een ander gaan kopen (en dat ze dat evt doen door hun budget door twee te delen).
Dus doordat je nu probeert mensen alsnog de optie te geven om jou/jouw kindje iets te geven, denk ik dat mensen twee dingen gaan kopen, en dat is denk ik niet je wens/bedoeling?
3 jaar geleden
Een vriendin van mij had ook zo iets gedaan. Maar dan we hoeven geen kadootjes voor …. In plaats daarvan wordt Een donatie aan stichting jarige job gewaardeerd oid.
Dit idee heb ik toen “geleend” voor de eerste verjaardag van mijn zoon 😁
Mooi dat jullie hier ook aan denken. Ik heb toen alleen maar positieve reacties gehad.
3 jaar geleden
Reactie op Adastre
Heel mooi!! Het enige: voor mij is niet direct duidelijk of je nu om 2 cade ...
De bedoeling is dus dat mensen echt zelf mogen bepalen wat ze willen. We willen niet in de weg staan als ze ons kindje wat willen geven, maar we vinden het ook heel mooi als er voor een ander kindje/ouder wat geschonken wordt. Uiteraard laat ik aan hun de keuze als ze zeggen we delen ons bedrag door midden voor 2 cadeautjes. Maar we willen dat ze zich volledig vrij voelen hierin. 😊
3 jaar geleden
Reactie op sophje88
Een vriendin van mij had ook zo iets gedaan. Maar dan we hoeven geen kadoot ...
Ja daar heb ik ook over nagedacht idd, er zijn meerdere initiatieven die zoiets aanbieden, ook voor in buitenland bijvb. Maar we vonden het mooi om mensen uit onze regio die wat dichterbij staan ook te helpen hiermee (anoniem, want we weten niet naar wie het gaat tenzij de ouders dat later zelf willen).