12 Reacties

8 dagen geleden

Hier indd die autos met de verjaardag gegeven. Verder muziek instrumenten. Zwemspullen loopfiets poppendingen. We hebben al veel van de eerste anders is bv een klimboog ook leuk. Matten van ikea of zn kruiptunnel met tentje. V tech dingen of bv bij de Lidl heel veel mooi houten speelgoed.

8 dagen geleden

Kijk op bol voor de 2+1 gratis cadeautjes! Ik heb net heel veel besteld!

8 dagen geleden

Dit geven wij. Te leuk

8 dagen geleden

Wij geven met name ook wat praktische cadeautjes, omdat hij door opa en oma al erg wordt verwend rond 5 dec. En daarnaast is hij in september ook jarig geweest. - Skipak + snowboots (voor wintersport begin volgend jaar) - Handschoenen en muts - Blokkendoos

7 dagen geleden

Wij hebben heel veel speelgoed gehad met haar verjaardag. Van mijn ouders krijgt ze daarom een buitenspeelpak en wij geven een leertoren (die we toch al wilden kopen). Wellicht nog een uitbreidingsset van smartmax erbij, maar liever geen speelgoed meer haha.

7 dagen geleden

Niks we doen er niet aan mee

7 dagen geleden

Reactie op IrisEV

Wij hebben heel veel speelgoed gehad met haar verjaardag. Van mijn ouders k ...
Oh ja, een leertoren is een goed idee! Buitenspeelpak heeft hij al gekregen met verjaardag.

7 dagen geleden

Reactie op Xfx

Hier indd die autos met de verjaardag gegeven. Verder muziek instrumenten. ...
Zo'n kruiptentje is een leuk idee 😊 ga ook eens bij de lidl kijken op de website.

7 dagen geleden

Reactie op Appelflapke

Niks we doen er niet aan mee
Niet lullig bedoeld, maar waarom reageer je dan 🤭

7 dagen geleden

Reactie op MAW178

Niet lullig bedoeld, maar waarom reageer je dan 🤭
Omdat het een vraag is 😂

7 dagen geleden

Een tip: de ijscowagen van Vtech en het drumtoestel. Hier wordt iedere dag mee gespeeld door mijn zoontjes van 3 en 1! Verder hebben wij al zoooo veel, dus ik ga er nog eens over peinzen, maar ga het niet te gek doen. Met familie spreken we ook af 1 cadeautje per stel.

7 dagen geleden

Iets te knutselen/kleuren van ses my first. Het boekje dikkie dik wacht op sinterklaas, eerste woordjes boekje, houten puzzel, bellenblaas, houtentreinset little dutch. En een aanrader wat hij al heeft is het activiteitenbord met verschillende lichtschakelaars op bol of amazon te krijgen.