18 Reacties

2 jaar geleden

Maak je je daar nou druk om 😅 dan schiet je hem toch terug.

2 jaar geleden

Maak je je daar nou druk om 😅 dan schiet je hem toch terug.
Idd vind ik ook, ik heb mijn navelpiercing uitgedaan bij mijn eerste zwangerschap zo'n 4 jaar geleden en nooit meer terug ingedaan 🙈

2 jaar geleden

Het is toch niet relevant dat jullie niet begrijpen waarom zij zich er druk over maakt? TO stelt gewoon een vraag. Voor haar doet het er dus wel toe. Ik heb er helaas geen ervaring mee en dus ook geen antwoord op.

2 jaar geleden

Ik denk persoonlijk dat het wel een tijdje duurt voor je hem terug kan plaatsen, omdat alles heel pijnlijk is van ondere als je net bent bevallen. Na hoe lang groeit ie dicht ? En kan je niet met bevallen?

2 jaar geleden

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ben het als kraamverzorgende wel bij cliënten tegen gekomen. De meeste vrouwen rond dag 4 na de bevalling plaatsen hem terug. Gewoon je gevoel volgen wanneer het voor jou tijd is ik terug te plaatsen.

2 jaar geleden

Reactie op September2109

Het is toch niet relevant dat jullie niet begrijpen waarom zij zich er druk ...
Dankjewel voor je lieve bericht

2 jaar geleden

Ik heb 2 piercings down under en die hebben er tijdens de bevalling ook mooi ingezeten! Die in mn tepel eruit gehad wat bij baby nr 3 goed ging maar bij baby nr 4 groeide hij dicht helaas....

2 jaar geleden

Reactie op monique1981

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ben het als kraamverzorgende wel bij ...
Bedankt voor je bericht en dan ga ik dat gewoon proberen

2 jaar geleden

Reactie op Kentry

Ik heb 2 piercings down under en die hebben er tijdens de bevalling ook moo ...
Ohh maar ben je in het ziekenhuis bevallen? Er staat in het beleid van het ziekenhuis dat alle piercings weg moeten, vond dat al wel gek want mijn tongpiercing daar hebben ze toch geen last van denk ik dan

2 jaar geleden