18 Reacties

2 jaar geleden

Maak je je daar nou druk om 😅 dan schiet je hem toch terug.

2 jaar geleden

Maak je je daar nou druk om 😅 dan schiet je hem toch terug.
Idd vind ik ook, ik heb mijn navelpiercing uitgedaan bij mijn eerste zwangerschap zo'n 4 jaar geleden en nooit meer terug ingedaan 🙈

2 jaar geleden

Het is toch niet relevant dat jullie niet begrijpen waarom zij zich er druk over maakt? TO stelt gewoon een vraag. Voor haar doet het er dus wel toe. Ik heb er helaas geen ervaring mee en dus ook geen antwoord op.

2 jaar geleden

Ik denk persoonlijk dat het wel een tijdje duurt voor je hem terug kan plaatsen, omdat alles heel pijnlijk is van ondere als je net bent bevallen. Na hoe lang groeit ie dicht ? En kan je niet met bevallen?

2 jaar geleden

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ben het als kraamverzorgende wel bij cliënten tegen gekomen. De meeste vrouwen rond dag 4 na de bevalling plaatsen hem terug. Gewoon je gevoel volgen wanneer het voor jou tijd is ik terug te plaatsen.

2 jaar geleden

Reactie op September2109

Het is toch niet relevant dat jullie niet begrijpen waarom zij zich er druk ...
Dankjewel voor je lieve bericht

2 jaar geleden

Ik heb 2 piercings down under en die hebben er tijdens de bevalling ook mooi ingezeten! Die in mn tepel eruit gehad wat bij baby nr 3 goed ging maar bij baby nr 4 groeide hij dicht helaas....

2 jaar geleden

Reactie op monique1981

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ben het als kraamverzorgende wel bij ...
Bedankt voor je bericht en dan ga ik dat gewoon proberen

2 jaar geleden

Reactie op Kentry

Ik heb 2 piercings down under en die hebben er tijdens de bevalling ook moo ...
Ohh maar ben je in het ziekenhuis bevallen? Er staat in het beleid van het ziekenhuis dat alle piercings weg moeten, vond dat al wel gek want mijn tongpiercing daar hebben ze toch geen last van denk ik dan

2 jaar geleden

Whah dat je hem zo lang laat zitten! Ik irriteerde me doooood aan mijn tongpiercing, heb hem er al een tijdje uit. Dan maar niet! Maar ja ik irriteer me ook aan de stof van mn joggingbroek hahaahh
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Reactie op MenMF

Ohh maar ben je in het ziekenhuis bevallen? Er staat in het beleid van het ...
Nee ik ben thuis bevallen, dat je ze in t ziekenhuis uit moet is vanwege eventuele complicaties en magnetische apparatuur en zo... mjah ik was daar vorig jaar voor een mri en mn tongpiercing en zelfs mm septum bleven zitten... kreeg ze niet los haha... maarreh je kan m eigenlijk direct na de bevalling er weer in doen of even door iemand laten doen want tis niet zo dat je je dan ineens dubbel kunt vouwen omdat je buik dan nog steeds opgezwollen is

2 jaar geleden

Reactie op MenMF

Ohh maar ben je in het ziekenhuis bevallen? Er staat in het beleid van het ...
Mocht je een spoedkeizersnede nodig hebben waarbij geen tijd is voor een ruggenprik, dan ga je onder algehele narcose. Dan is een tongpiercing wel relevant omdat die in de weg kan zitten bij het plaatsen van een beademingslang die je bij algehele narcose krijgt.

2 jaar geleden

Reactie op Flotje

Mocht je een spoedkeizersnede nodig hebben waarbij geen tijd is voor een ru ...
Gaat ook niet alleen om in de weg zitten bij de beademing. Piercings kunnen ook voor brandwonden zorgen als er diathermie/stroom wordt gebruikt om bv mee te snijden of om vaatjes mee dicht te branden. Al zullen ze hem denk ik niet over het hoofd zien in de voorbereiding denk ik als ze bv een katheter zullen plaatsen. Al zit je daar niet op te wachten als het spoed is. Daarom zal het wel protocol zijn

2 jaar geleden

Mijne groeide met een paar weken dicht, heb hem toen opnieuw laten doorprikken en dat deed geen zeer en zat er zo weer in. Ook qua genezing was het toen eigenlijk zo over. Nu laat ik hem erin tot de inleiding.. en dan probeer ik hem er na een paar dagen gewoon meteen weer in te doen, zal even ‘pielen’ zijn als je misschien nog niet zo ‘flexibel’ bent en jezelf kan dubbel vouwen na de bevalling maar ik denk dat het wel goed komt! 🥳 hij groeit iig niet in een paar dagen dicht 🤗

2 jaar geleden

Ik laat hen zitten en als ze in het ziekenhuis zeggen dat die uit moet dan doe ik hem uit. Het enige probleem is dat ik hem daarna niet er niet meer zelf in durf te doen hahahaha. Sinds dat ik de piercing heb, heb ik hem er nog niet zelf uitgehaald 😅

2 jaar geleden

Reactie op KLY8

Mijne groeide met een paar weken dicht, heb hem toen opnieuw laten doorprik ...
Ja en ik vraag dan wel aan mijn man of hij hem er terug in wil doen, bedankt voor je bericht

2 jaar geleden

Reactie op Liannelina

Ik laat hen zitten en als ze in het ziekenhuis zeggen dat die uit moet dan ...
Ahh ik heb hem wel eens verwisseld en me man heeft daarbij geholpen, ik ga gewoon vragen aan me man of hij hem terug doet als die uit moet. Al moet die wel bij wat bloed misschien zitten enzo, maar dan doet die maar handschoen aan hoor 😅

2 jaar geleden

Ik heb een plastic tongpiercing en plastic piercing gekocht voor clithood. Als je voor een keizersnede moet kunnen die blijven zitten ( diathermie brand niet naar plastic ) enige is als je inderdaad een spoed keizersnede moet dan moet die tongpiercing alsnog uit vanwege beademingsbuisje, maar dat is echt flinke nood
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.