6 Reacties

3 jaar geleden

Hi! Ik heb deze week de co sleeper besteld die bij de Kruidvat in de aanbieding is. Lijkt wel een beetje op een camping bedje denk ik? Maar check het even, hij is wel verstelbaar en nu ook nog voor een mooie prijs. 馃憤

3 jaar geleden

Denk de bednest? Onze boxspring is 80cm en ik zoek ook een mooie maar wel handige co sleeper.. vind met spijlen niet mooi en met plastic ook niet

3 jaar geleden

Ik heb de co sleeper van maxi cosi! Ziet er super uit en past ook naast onze boxspring馃槉 vind het zelf een ideaal ding ook met meenemen weekend weg etc heel makkelijk

3 jaar geleden

Wij hebben een co-sleeper van petite Amelie, die is wat hoger en hij past precies bij onze boxspring. Je kunt hem ook nog instellen op drie verschillende standen. Officieel moet die van ons geloof ik met het hekje dicht tegen ons bed aangezet worden omdat je hem niet kan zekeren aan het bed, maar dat hebben wij nooit gedaan. Gewoon het hekje open dus. Ik vond het ideaal en ga hem voor onze tweede spruit zeker weer gebruiken! Onze dochter heeft er tot zeker 8 maanden in kunnen slapen, best lang dus.

3 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi iora naast onze boxspring, past prima 馃憣馃徏 deze kan ook met het hoofdeinde iets omhoog indien er reflux speelt.

3 jaar geleden

Wij hebben een Snuzpod van ons eerste kindje. Super fijn omdat hij wat hoger is, past hij ook goed naast ons hoge bed. Heel blij mee, dus gaan we zeker opnieuw gebruiken