12 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben een co-sleeper van Maxi Cosi (Iora). Nemen we ook altijd mee als we ergens anders slapen of als de kleine gaat logeren. Kan je zowel gebruiken als co-sleeper, maar ook als wiegje met de zijkanten dicht. Is vrij gemakkelijk uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten. Hij is wel wat aan de zware kant, maar met de reistas die je erbij krijgt kan je hem wel makkelijk meenemen. Als je hem over de schouder tilt, is het prima te doen!
2 jaar geleden
Ik heb de maxi cosi iora co-sleeper. Makkelijk in te klappen en er zit een reistas bij waar hij perfect in past. Er zitten ook touwen bij om hem aan je bed vast te maken en is zelfs in hoogte verstelbaar. Helemaal niet zwaar vind ik zelf. We zijn al een aantal keer ermee weggeweest.
2 jaar geleden
Reactie op LeB11
En anders misschien zo’n deryan tentje achtig iets? Daar hoor ik ook veel g ...
Wij hebben zo' deryan tentje inderdaad en er heel blij mee! Hebben wij meegenomen toen we op reis gingen met onze peuter en nu slaapt dr zusje erin. Waar het kan zetten we hem op een ander bed en anders op de grond.
2 jaar geleden
Wij hebben een campingbedje van bugaboo. Is een ideaal plat ding en staat echt binnen een paar seconden. En je kan hem ook verhogen dat je baby net zoals in een ledikant hoger ligt.