15 Reacties

één jaar geleden

Paula’s choice! Ik moest even wennen aan alle keuzes en het is niet het goedkoopste maar wow het doet wonderen voor m’n huid. De Resist Anti-Aging Dagcrème SPF 50 is m’n favoriet. En daarnaast zijn de toners en exfoliants heel goed!

één jaar geleden

Reactie op mandarijn1985

Paula’s choice! Ik moest even wennen aan alle keuzes en het is niet het goe ...
Ik ben zo gevoelig hiervoor dat ik het meteen heb besteld. 🤣 Bij de eerste had ik enorm last van een zwangerschapsmasker en dat wil ik echt niet weer. Tip: met de code ACTIE10 krijg je 10% korting. Ben benieuwd!

één jaar geleden

Reactie op MeerieVonk

Ik ben zo gevoelig hiervoor dat ik het meteen heb besteld. 🤣 Bij de eerste ...
😂😂😂 zo ben ik ook begonnen!

één jaar geleden

Let erop dat je vaak te weinig van je dagcreme opsmeert om de gegeven factor te behalen. Beter is een dagcreme en los een zonnebrandcreme. Als je een gevoelige huid hebt, kijk je goed of er geen alcohol en paraffine in zit. Ik ben erg tevreden met de zonnefluide van biodermal en de gezichts zonnebrand van Etos.

één jaar geleden

Ik gebruik de factor 50 gezichtszonnebrand van colorscience. Echt een aanrader. Ik heb een gevoelige huid en ben gevoelig voor pigmentvlekken, dit bevalt heel goed! Dit was op aanraden van de huidtherapeut.

één jaar geleden

Ik ga frambozenpitolie proberen, factor 50 op natuurlijke basis zonder allerlei poes pas.

één jaar geleden

Reactie op SammiejDH

Ik ga frambozenpitolie proberen, factor 50 op natuurlijke basis zonder alle ...
Ik zou hier wel echt mee uitkijken. Zie hier een artikel waarin het getest is, zal vast meer over te vinden zijn. https://www.dr-jetskeultee-skincare.nl/product-advies/natuurlijke-olien-als-zonnebrand-werkt-dat-bekijk-de-test-met-frambozenzaadolie-die-een-spf-van-28-50-belooft/ Ik heb zelf echt mega zwangerschaps masker gekregen tijdens mijn eerste zwangerschap wat ook zeker niet helemaal weg is gegaan daarna. Ik ga dus nu smeren met Mesoestetic Melan 130+. Heeft de hoogste bescherming die er te krijgen is en is oprecht fijn op de huid. Heeft een beetje een kleurtje dus prima voor in de zomer ook.

één jaar geleden

Reactie op Kroon27

Ik zou hier wel echt mee uitkijken. Zie hier een artikel waarin het getest ...
Gewoon nooit te lang in de zon is her beste.

één jaar geleden

Reactie op SammiejDH

Gewoon nooit te lang in de zon is her beste.
Deed ik ook niet, hele zwangerschap een hoed gedragen, maar de zon is er toch altijd, zeker in de zomer, vandaar dat je factor gewoon alsnog echt goed moet zijn. In mijn geval zeker omdat ik er dus gevoelig voor ben.

één jaar geleden

Reactie op Kroon27

Deed ik ook niet, hele zwangerschap een hoed gedragen, maar de zon is er to ...
Als je gevoelig ben is het ook logisch, ik verbrand sowieso niet snel en ben nog niet zwanger geweest in de zomer dus ik zal het echt niet weten. Ik weet alleen dat ik zo min mogelijk chemische stoffen wil. En verder zal ik het meemaken deze zomer 🤣

één jaar geleden

Van biodermal heb ik deze heel lang gebruikt in de zomermaanden Bekijk Biodermal Zonnebrand - Matterende Zonnefluïde voor het gezicht SPF 50 - 40ml - Voorkomt glimmen en puistjes op: https://www.bol.com/nl/p/biodermal-zonnebrand-matterende-zonnefluide-voor-gezicht-spf-50-40ml-voorkomt-glimmen-puistjes/9200000074042178?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Bij Kruidvat normaal en iets andere verpakking kon hem nu online niet vinden bij Kruidvat. Je hebt ook hydra en gevoelige huid. Die heb ik ook gehad maar ging m’n huid toch van glimmen(ik heb een gecombineerde huid). Anti aging heb ik nooit geprobeerd van biodermal.

één jaar geleden

Reactie op Nibi

Van biodermal heb ik deze heel lang gebruikt in de zomermaanden Bekijk Biod ...
Oh en waarom geen dagcreme.. omdat een medewerker van douglas me ooit vertelde dat een dagcreme met factor maar een uur bescherming biedt.. of dat waar is.. dus ik kies ervoor om dan een serum, dagcreme en daarover een zonnebrand voor gezicht te smeren. Voel ik me prettiger bij. Maar is ieder voor zich natuurlijk.

één jaar geleden

Wat een fijne tips allemaal! Ik ben om en bestel ook goede zonnebrand voor m’n gezicht. Begin mei ga ik naar Dubai en daar is het behoorlijk zonnig, red ik dat met een factor 50? Benen bedek ik in ieder geval wel, maar ik wil ‘s ochtends wel even buiten kunnen sporten zonder lange mouw, is dat schadelijk? Vorige zwangerschap heb ik alles bedekt en alsnog vlekken gekregen, ben er wel een beetje huiverig voor…

één jaar geleden

Ik gebruik altijd al spf voor gezicht. In zomer en tijdens zwangerschap factor 50. En daarnaast petje. Niet zo mooi maar wel veiliger en ook comfortabel voor je ogen.

één jaar geleden

Reactie op erinnlln

Ik gebruik de factor 50 gezichtszonnebrand van colorscience. Echt een aanra ...
Ik gebruik deze ook! Echt een aanrader 😄👌🏼