12 Reacties

2 jaar geleden

Ik had dit van het weekend ook. Maar ook met overgeven. Sinds vandaag geen last meer van. Alleen nog wel last van mijn buik als ik sta. Voelt heel zwaar aan.

2 jaar geleden

Het is vooral dat je merkt dat de pijn toe neemt en weer afneemt in een soort golfbeweging.

2 jaar geleden

Bij mij voelde weeën echt als menstruatie pijn / krampen.

2 jaar geleden

ik heb dit precies ook vandaag al sinds 8:00 ongeveer heb er niet meer door kunnen slapen maar ze worden niet echt erger maar zijn wel pijnlijk die van mij

2 jaar geleden

Voor mij voelde het echt specifiek niet als darmkramp, maar echt krampen zoals tijdens de menstruatie maar dan x10. Beginnend in de onderbuik, steeds sterker wordend en dan weer afzwakkend. Beter kan ik het niet omschrijven. Rommelende darmen kunnen trouwens wel het begin van je bevalling betekenen hoor, maar het kan ook gewoon zijn dat je wat verkeerds gegeten hebt. Als mijn darmen van slag zijn reageert mijn baarmoeder daar ook op. Tip: als de krampen aanhouden, neem dan een bad of een warmw douche. Zakken ze af dan zijn het geen weeën.

2 jaar geleden

Dat kunnen heel goed (voor) weeën zijn. Vooral de combi harde buik. Een wee is in wezen niets meer dan het samentrekken van je baarmoeder en gaat dus ook gepaard met een harde buik die weer weggaat. Vervolgens voel je weer wat pijn en een nieuwe harde buik opkomen en weer wegtrekken. Als het weeën zijn die doorzetten zal dit met meer regelmaat komen en zal je pijn ook toenemen. Kramp in je darmen krijg je en blijft constant. Dat zakt niet na een minuut weg om weer terug te komen. Succes!

2 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap dacht ik steeds te moeten poepen, had dus ook darmkrampen. Als het gevoel komt en gaat, zou ik zeker even bellen om te overleggen

2 jaar geleden

Bij mij voelde het echt als darmkrampen. Heb lang getwijfeld of het weeën waren of buikgriep. Zeker omdat ik ook al meerdere keren op de wc had gezeten en misselijk was. Achteraf waren het toch weeën!

2 jaar geleden

Reactie op dewyx

Bij mij voelde het echt als darmkrampen. Heb lang getwijfeld of het weeën w ...
en hoelang duurde deze bij jou? ik heb vanaf de ochtend al dit gevoel maar vind het nu wel lastig te verdragen vooral als ik dan alleen maar hoor dat t voorweeen zijn ik heb hele erge krampen onder in mn buik en in mn rug en ik heb al 2x de verloskundige gebeld maar die zeggen dat ik morgen moet afwachten

2 jaar geleden

Reactie op melibelly

en hoelang duurde deze bij jou? ik heb vanaf de ochtend al dit gevoel maar ...
Bij mij begon het op vrijdagochtend. Gedurende de dag bleef het dan een beetje onregelmatig tussen de 7-20 minuten. ‘s Nachts werd het elke keer heftiger tussen de 4-5 minuten en tegen de ochtend zwakte het weer af. Bij mij heeft dit 3 dagen + nachten geduurd en zondagochtend zat ik nog steeds op 1-2 cm ontsluiting. Maandagochtend was de situatie hetzelfde en bleek ik ineens op 8 cm te zitten. ‘s Middags is onze zoon toen geboren! Heb zelf amper verschil gevoeld tussen de voor- en ontsluitingsweeën… Werden bij mij ook niet veel regelmatiger!

2 jaar geleden

Reactie op dewyx

Bij mij begon het op vrijdagochtend. Gedurende de dag bleef het dan een bee ...
hey, na wanhoop weer de vk gebeld lig nu in het ziekenhuis:)))) 3cm maar hele heftige rugweeen

2 jaar geleden

Reactie op melibelly

hey, na wanhoop weer de vk gebeld lig nu in het ziekenhuis:)))) 3cm maar he ...
Pfff, pittig! Hopelijk zet het snel door. Succes!