10 Reacties

16 dagen geleden

Helaas geen tip waar wel maar wij zaten afgelopen september in Centerparcs nabij gelegen, ik zou het zeker niet adviseren :)

16 dagen geleden

Reactie op Tessa B

Helaas geen tip waar wel maar wij zaten afgelopen september in Centerparcs ...
Oh jee bij jullie wel slecht?

16 dagen geleden

Wij zaten ook in de center parcs village nature en hebben wel een goede ervaring gehad, 5 minuten rijden naar disney dus voor een middagdutje gewoon lekker makkelijk op en neer. Ook goede geluidsisolatie in het huisje waar wij in zaten.

16 dagen geleden

Reactie op Paans

Wij zaten ook in de center parcs village nature en hebben wel een goede erv ...
En wat hadden jullie geboekt? Je bedoelt denk ik 25min rijden of niet? 🙈 Als je op en neer gaat betaal je dan 2 keer parkeerkosten dat je weet of gingen jullie met de bus?

16 dagen geleden

Huisje 2506 de premium cottage 4 personen hadden wij. En we konden gewoon normaal hardop praten in de woonkamer zegmaar. De heenweg was inderdaad iets van 15 minuten bedenk ik me nu, en de terugweg 5 minuten, door een soort omleiding door werkzaamheden. Wij hadden een abonnement toen en daardoor kon je in en uit rijden, maar je zou er even voor kunnen bellen, wie weet kan dat sowieso.

16 dagen geleden

Reactie op xSabien

Oh jee bij jullie wel slecht?
Ja helaas wel, het ligt wel ideaal tov Disney, en is veel betaalbaarder als de Disney parken. Maar onze ervaring was een vies huisje, onvriendelijk personeel en slecht eten. We zijn uiteindelijk ook een paar dagen eerder naar huis gegaan.

16 dagen geleden

Reactie op Tessa B

Ja helaas wel, het ligt wel ideaal tov Disney, en is veel betaalbaarder als ...
Ah nee wat zonde! Hier ben ik dus ook echt bang voor..

15 dagen geleden

Wij waren drie jaar geleden zonder kinderen naar Davy Crockett Ranch geweest. Ideaal dat het een huisje was met twee slaapkamers (al gebruikten we maar 1) en dichtbij het park. Geen idee of we daar nog een keer naartoe zouden gaan met een klein kind maar was allemaal wel goed en netjes geregeld daar.

15 dagen geleden

Wij zijn samen toen we nog geen kids hadden naar centerparks geweest is niet heel ver van disney land vandaag en wij zijn met onze zoontje paar maanden terug geweest na disney en toen zaten we echt in het disney hotel onze zoontje vond het prachtig wij gaan voor de tweede keer naar disney twijfelen ook heel erg over het disney hotel of center parks mijn man wilt na het disney hotel again maar het lijkt mij ook wel leuk om keer na center parks te gaan met onze zoontje daar☺️ tips zijn altijd welcome

15 dagen geleden

Wij zijn paar weken terug naar Disneyland geweest en in centerparcs verbleven. Heel mooi park met alle voorzieningen en super zwembad. Huisje was prima, wel wat mankementen maar alles was snel opgelost. (Miste een plaat in de oven en de wijnopener was stuk 😂) Ik ben 2 jaar terug ook geweest en zou het precies zo weer doen! Top tijd gehad.