11 Reacties
3 jaar geleden
Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat leuk dat je naar Disney gaat. Ik zou persoonlijk de attracties die veel bewegen en schudden even achterwege laten. Je hebt dan wel geen buik, maar al dat geschud is vast niet goed. De verloskundige raadde mij af om een massagestoel te gebruiken vanwege het schudden/drukken, dus dan zou ik zeker niet in een achtbaan gaan. Je kan het natuurlijk altijd aan je vk voorleggen. Veel plezier!
3 jaar geleden
Reactie op MeerieVeerie
Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat leuk dat je naar Disney gaat. I ...
Zal het inderdaad even overleggen! Dankjewel voor je reactie! Als een massagestoel al niet mag, dan ga ik ook niet in space mountain 馃槄. Vast genoeg andere leuke dingen om te doen.
3 jaar geleden
Reactie op kim_d
Ik ben nu in Disney ook 8 weken er word geadviseerd niet in te gaan paar kl ...
Ja ik las dus dat er veel dingen ook geadviseerd word niet in te gaan omdat als er iets is de vluchtroute lastig is voor hoogzwangere vrouwen die minder mobiel zijn. Daar heb ik natuurlijk nog geen last van.
3 jaar geleden
Reactie op tniel
Ja ik las dus dat er veel dingen ook geadviseerd word niet in te gaan omdat ...
Nou in sommige dingen zou ik ook niet adviseren in te gaan vanwege trillingen en bewegingen ik ben zelf bijvoorbeeld in die waterboot geweest soort van fatamorgana er naast zitten ook twee kind vriendelijke dingen mijn vk zij zolang die kleintjes er giechelend uit komen kun je gaan en dan echt de kleintjes niet de middelmaat er is dus niet heel veel in Marvel park kan je in spider man je hebt ook nog buslighter en veder de shows en winkels
Heel veel plezier en nog gefeliciteerd 馃グ
3 jaar geleden
Ik ben nu in Disneyland Ik ben nog maar 4+5 weken. Ik ben 30 Sept uit gerekend. Ik ben wel in de crush coaster geweest. 馃槵馃槀 Verder geen achtbanen gewoon rustige Attracties. Er staat wel al snel bij dat je er niet in mag. Maar dat is ivm de beugels. Ik heb de heledag biscuitjes mee en drinken. Dat vind ik erg prettig. Kwa eten vind ik het ook lastig. De keuzes die er zijn vind ik voor zwangere iets beperkt bij het avond eten. Als je het uitleg word je wel super geholpen.
Ik wens je heeeel veel plezier. En trek goede schoenen aan. Wij deden telkens ook een middag dutje. Ik trek het op dit moment anders niet 20.000 stappen per dag 馃槀
3 jaar geleden
Wat ook gevaarlijk kan zijn door deze attracties is dat het je bloeddruk verhoogd en constant een hoge bloeddruk kan heel slecht voor je baby en placenta zijn, hoever dat in het eerste trimester is weet ik helaas niet dus zou zeker het advies van je verloskundige aanhouden en doen waar jij je goed bij voelt!
Heel veel plezier alvast 馃帰馃帯
3 jaar geleden
Ik was er ook net zwanger, alle attracties gedaan die mijn dreumes ook kan (theekopjes, labyrinth, Peter Pan, sneeuwwitje, Pinocchio, pirates, kasteel, alladin, ratatouille, boot, shows). Achtbanen etc zou ik niet doen en heel zwanger zou ik ook niet zo鈥檔 beugel voor mijn buik willen maar het geschud in bijvoorbeeld Pinocchio is vergelijkbaar met de gemiddelde Amsterdamse tram ;) Als je heel misselijk bent de theekopjes misschien ook overslaan
3 jaar geleden
Toevallig! Ik ben afgelopen week in disney geweest met 7 weken zwanger. Vond het mega spannend maar ben in 2 of 3 attracties geweest. De buzzlightyear , die van rattetouille en in de dumbo.. allemaal rustige attracties馃槉 wel raad ik je aan om op tijd te rusten want ik was kapot na 3 dagen馃槄