14 Reacties

6 dagen geleden

Ik gebruik pamper premium protection. Dat werkt hier perfect. Verder zag ik laatst een filmpje van een moeder die aan de bovenkanten aan de binnenkant van de luier maandverband plakte voor extra bescherming en opvang

6 dagen geleden

Wij hadden dit ook. Maar moet zeggen sinds ik pampers night pants heb gehaald gaat het goed. Hij lekt nu niet meer door. Dus wellicht te proberen. Kan ook zijn dat hij naar een grotere maat kan

6 dagen geleden

Reactie op mamavanscott2709

Ik gebruik pamper premium protection. Dat werkt hier perfect. Verder zag ik ...
Misschien dat ik dat eens ga proberen. Dat maandverband had ik al geprobeerd. Maar omdat hij aan de zijkanten doorlekt. (Zijslaper) heeft dat geen nut ..

6 dagen geleden

Reactie op mamavanscott2709

Ik gebruik pamper premium protection. Dat werkt hier perfect. Verder zag ik ...
En ik doe een grotere romper aan want als dat gaat knellen lekken ze ook sneller door. En vanaf 17u minder drinken geven!

6 dagen geleden

Zelfde probleem gehad. Wij hebben een buikslaper. Doen nu een pamper premium protection maatje groter dan overdag aan, maar dan wel andersom. Daarbovenop nog een luierbroekje en nu blijft ze hele nacht droog

6 dagen geleden

Reactie op Itsmehi

Zelfde probleem gehad. Wij hebben een buikslaper. Doen nu een pamper premiu ...
Oh slim, knelt dat dan niet als je er nog een luierbroekje overdoet? Misschien dat ik de pampers ook maar eens ga proberen met een maatje groter voor de nachten. Dankjewel

5 dagen geleden

Ook heel erg zoekende geweest. Bij ons was het de hoeveelheid vd avondfles... Gaven soms nog wel 150 of 170, maar sinds we nu 120 geven gaat het goed. Daarnaast de Premium Protection mt5 (overdag ook mt5) en dat gaat goed. Heel af en toe nog nat (buikslaper), maar gelukkig niet meer elke ochtend.. Had al van alles geprobeerd; luier achterstevoren, luierbroekjes, wasbaar overtrekbroekje etc. Nu uiteindelijk zo gedaan. Heb nog wel de boosters (bamboe van Nappy's) gekocht, dus die liggen nu wel klaar, die kunnen er zo los in. Maar tot nu toe gelukkig niet nodig.

5 dagen geleden

Wij hebben dit ook een tijd gehad. Nu geven we niet meer dan 100cc melk voor de nacht En na lang zoeken , gebruiken we de Aldi luiers. Pamper dry kwam goed na voren, maar wat ik kon vinden komen de luiers van de Aldi uit dezelfde fabriek. Daarbij is onze zoontje een kont schuiver, dus elke x veel druk op de luier. Hierdoor was hij meerdere keren per dag nat. Nu met de Aldi luiers niet meer.

5 dagen geleden

Al echt nacht luiers geprobeerd? Die zijn gemaakt op meer te absorberen dan de gewone luiers

5 dagen geleden

Wat bij ons helpt is een grotere romper aantrekken.

5 dagen geleden

Romper maar 1 knopje doen of los, en een maat grotere luier en eventueel nog een extra luier erover en die achterstevoren. Werkt goed, zelfs met nachtfles!

4 dagen geleden

Reactie op snnne

Oh slim, knelt dat dan niet als je er nog een luierbroekje overdoet? Missch ...
Nee het knelt gelukkig niet. De luier blijft daardoor goed op z’n plek zitten. Maar je ziet echt geen afdruk of iets. Succes!

4 dagen geleden

Hier hielp het om luiers een maat groter te nemen. De luiers van de Etos zijn super fijn en heb geen last van doorwerken, ookal slapen ze op de buik.