12 Reacties

één maand geleden

Ehhh hier hetzelfde, dus ik lees mee! Heb jij helaas verder vrij weinig aan 😂 Behalve een stukje herkenning en ik gok dat dit ook weer een fase is…

één maand geleden

Reactie op EvaZ94

Ehhh hier hetzelfde, dus ik lees mee! Heb jij helaas verder vrij weinig aan ...
Hahah herkenning is ook fijn.. laten we hopen dat het een fase is 🙈 ik weet ook dat het niet goed is om hem uiteindelijk mee te nemen naar m’n eigen bed maar na serieus 10x proberen, heen en weer naar boven etc.. geef ik op 😂

één maand geleden

Hier momenteel ook hetzelfde denk een fase? Ik geef vaak dan nog een flesje en dan slaapt hij wel weer door :)

één maand geleden

Was dit voorheen niet? Hier ook een van 14,5 maand die voorheen gewoon ging liggen en zo sliep en dan de hele nacht stil. Sinds een week of 2 wordt hij ineens meerdere keren wakker incl. een hoop verdriet. Vaak ook rond 22:00 de eerste keer en dan nog rond elke 2 a 3 uur. Tis net of we weer een Newborn hebben 😅

één maand geleden

Reactie op sophje88

Was dit voorheen niet? Hier ook een van 14,5 maand die voorheen gewoon gi ...
Aaah vervelend hè! Hij werd wel soms wakker maar dan gaf je z’n speen of knuffel en dan sliep hij door.. een enkele keer een fles maar nu lijkt niks te helpen 😩

één maand geleden

Hier ook een zoontje die onrustiger slaapt sinds een week wat denk ik komt doordat hij nu zelfstandig kan lopen. De zogenaamde slaapregressies die gekoppeld worden aan de leeftijd van je kindje, schijnt nu vaak niet meer “gelijk” te lopen maar schijnen af te hangen van grote mentale of fysieke sprongen. Zou dus best kunnen dat je nu soms weer lastige slaapfases in gaat ☺️

één maand geleden

Verder geen tips, ik denk dat je het heel goed doet door wel maar hem toe te gaan. Misschien lukt het om overdag wat rust te pakken of om zelf wat eerder op de avond naar bed te gaan. Ik hoop dat deze fase snel voorbij is voor jullie 🙂

één maand geleden

Hier ook al 2 weken drama met het slapen ‘s nachts, valt wel gemakkelijk in slaap rond 7 om vervolgens paar uur later om de zoveel tijd te huilen dat de nacht gebroken is🥲

één maand geleden

Wat is het ritme overdag hoeveel slaapt hij?

één maand geleden

Misschien is deze doorkomende kies de oorzaak 🙈😂 gisteravond gelukkig weer goed geslapen en ligt nu ook al 2 uur rustig in z’n bed te slapen. Overdag slaapt hij 1x 2 uur, een enkele keer 2 keer een uurtje maar over het algemeen is hij nu over op 1 slaapje

één maand geleden

Lief jullie berichtjes en fijn de herkenning, hopelijk slapen ze allemaal weer wat beter binnenkort 🙏🏻 en wij dus ook 🙈

één maand geleden

Hier hetzelfde probleem! Drama.. gaat overdag gewoon rustig slapen en savonds valt die ook zo in slaap alleen na 2 uur ongeveer weer krijsend wakker worden.. 😭