3 Reacties

25 dagen geleden

Maak je niet teveel zorgen. Het is heel normaal deze fase. Ons dochtertje is ook 14 maanden (21 sept) en eet ook prima, is small en speelt nu zelfs afentoe met haar eten (zal ook wel een fase zijn). Het consultatiebureau zei me afgelopen week nog dat ze de groeispeurt hebben gehad en dat het normaal is is als ze afentoe minder eten of minder groeien. Als je kindje honger heeft eet ze echt wel! Mijn zoontje van 4 heeft al maanden lang toen hij 3 was vaker in de avond helemaal niet willen eten. Daar maakte ik me ook altijd zorgen om.. maar kennelijk had zijn lichaam het niet nodig. Komt allemaal vanzelf je kunt het er toch niet in duwen.. maak je niet te druk! Ze eet meer als voldoende. Qua tips misschien een idee om halfvolle yoghurt te geven? Wij geven ons dochtertje smorgens brinta pap met halfvolle melk.

25 dagen geleden

Hier precies hetzelfde hoor. Ook niks aangekomen en in september nog geweest, maar mijn zoon beweegt ook de hele dag. Het consultatiebureau zei dat het heel normaal is en in deze fase komen ze niet veel meer aan

25 dagen geleden

Reactie op Toetie23

Maak je niet teveel zorgen. Het is heel normaal deze fase. Ons dochtertje i ...
Oh dit stelt wel gerust! Yoghurt kan helaas niet ivm koemelkallergie