Hi!
Mijn dochtertje van nu bijna 15 maanden heeft de laatste week echt last van driftbuien. Bijvoorbeeld onder het eten wil ze iets, mag niet, gooit alles op de grond. Luier verschonen is tegenwoordig 1 groot drama. Lijkt wel of het hele dagen 1 grote strijd is op het moment, met letterlijk alles.
Betrapte me vandaag op de gedachte dat ik haar helemaal geen leuk kind vind. Wat natuurlijk niet klopt, ze is hartstikke leuk en lief, maar het gaat me echt even onder de huid zitten.
Weet ook dat het bij de ontwikkeling hoort, maar heb het gevoel dat het echt zo extreem is. Ben dit gedrag ook helemaal niet gewend van de kindjes van m’n broer bijvoorbeeld.
De nachten zijn sinds een maand of 2 drama, dus ook die vermoeidheid speelt mee. Terwijl ze bij haar vader (volgens zeggen) altijd goed slaapt als ze bij hem is (zijn sinds juni uit elkaar).
Het breekt me echt even op allemaal. Vraag me echt af wat er verkeerd gaat, of wat ik nou verkeerd doe. Lijkt wel of ik haar tekort doe, of dat ze het niet leuk heeft bij me.