7 Reacties
19 dagen geleden
Hoe vaak wassen jullie zijn haar? Wij doen dit maar 1 keer per week of heel soms vaker als zijn haar vies is van het eten bijv. En hoe vaak gaat hij in bad/onder de douche? Als dit nu elke dag is kun je dat bijv als eerste verminderen. Zelfde voor haren wassen. Maar misschien doen jullie dat ook al niet vaak. Zwitsal heeft ook conditioner, dat zou je ook kunnen proberen. Voor shampoo verder geen tips..
19 dagen geleden
Reactie op Jette1234
Hoe vaak wassen jullie zijn haar? Wij doen dit maar 1 keer per week of heel ...
Hé Jette, dank voor je berichtje. Hij gaat 2x in de week onder de douche en dan wassen we ook zijn haar. Goeie om dat maar eens in de week te doen.
Van Zwitsal krijgt hij heel vet haar, maar als ik geen Andre tips krijg is het nog wel een idee om
19 dagen geleden
Hoi,
Mijn zusje is huidtherapeut en raad deze aan voor baby’s en kleine kindjes. Is een soort douchegel die je ook als shampoo kan gebruiken van la roche posay. Niet perse goedkoop, maar wij doen er al een jaar mee en zijn denk op 1/3. Overigens ben ik niet bekend met een hele droge huid. Dus daar kan ik je niet verder specifiek over adviseren.
https://www.etos.nl/producten/la-roche-posay-syndet-ap%2B-reinigende-gel-creme-400-ml-120557461.html?&src=baby&utm_source=google&utm_medium=cpc_btl&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NB%20%7C%20PMax%20%7C%20Promo-Non%20Promo%20%7C%20Dermacare&utm_id=17823768607&gad_source=1&gbraid=0AAAAACfj46yldinQRV-vlNcItVM-ILgle&gclid=EAIaIQobChMI7-rC5LSTigMVjZSDBx2JAjkdEAQYByABEgKZO_D_BwE