7 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de laatste tijd ook heel rare dromen over dat mijn baby al geboren is terwijl ik nog maar 12 weken ben en dan het dan natuurlijk slecht afloopt, maar alles is hier nog in orde in mijn buik. Misschien zit dat in jou achterhoofd en droom je daarom er over! Zwanger vrouwen hebben altijd wel vaak rare en angstige dromen heb ik al gehoord

2 jaar geleden

Ik had zo'n droom vorige week helaas.. Dus je bent niet te enige, ik droom vanaf het begin al heel veel en raar🙄 Gelukkig hebben ze bij mijn verloskundigepraktijk het hartjesspreekuur en kan je zonder afspraak snel even naar het hartje luisteren.

2 jaar geleden

Ja hier ook dromen over miskraam

2 jaar geleden

Ook gehad met gevolg dat ik de volgende ochtend helemaal in paniek was. Vk gebeld en mijn verhaal gedaan, toen mocht ik om mijn eigen gevoel gerust te stellen die ochtend ergens tussen door langs komen!

2 jaar geleden

De rare dromen horen erbij en kunnen levensecht lijken. Van miskraam tot aangereden worden tot ernstig ziek worden van mijn zoon tot vreemdgaan door mijn man. De gekste dingen die gelukkig allemaal niet waar zijn ;)

2 jaar geleden

Ik heb deze zwangerschap ook al 3 keer over een miskraam gedroomd... Bij mijn vorige twee miskramen droomde ik dit ook en dit was ook echt zo. Daarom heb ik ook behoorlijk wat angst (gehad) heb nu elke 1,5 week een echo. De laatste was met 9+6 en met 11+1 mag ik weer. Elke echo was tot nu toe goed, maar ik blijf het elke keer zo vreselijk spannend vinden

2 jaar geleden

Ik heb dit ook al een paar keer gehad helaas.