Hoi hoi,
11 weken na de bevalling ( keizersnede) ben ik weer ongesteld geworden. Ik had wel begrepen dat dit iets heftiger kon zijn als voor de zwangerschap. Nu is het zo dat ik echt elke 3 kwartier tot een uur weer tampon moet verwisselen omdat die anders doorlekt. Heb al de super plus gekocht maar zelfs dit werkt niet.
En ook echt veel buik en rugpijn. Heb dit zo niet gemist hahah
Was de eerste keer bij jullie ook zo heftig?
Of is dit niet normaal...
Hier 6 wk na bevalling weer ongesteld geworden en het was echt vreselijk en een stuk heftiger dan normaal🫣, nu weer ongesteld en tot nu toe valt het mee dus hoop dat dit alleen de eerste keer zo heftig was😵💫🥺
Na 9 weken (keizersnede) ongesteld. Maar het was normaal, en kort vergeleken voor de zwangerschap, dat ik daarom twijfel of het dat was. Maar het vloeien en bloeden van de bevalling was al een paar weken gestopt. Dus ga er vanuit.
Ik ook met 7 weken ongeveer ongesteld geworden voor het eerst. Duurde 10 dagen… ook echt elk uur moeten wisselen, ik heb dan wel verband gebruikt want tampons doen nog teveel pijn. Kreeg er ook koorts bij door de lage weerstand. Ze zeiden tegen mij dat dat normaal was. Nu ben ik voor de 2de keer ongesteld, paar dagen voordat ik ongesteld werd een spiraal geplaatst en nu bloed ik ook nog steeds zoveel
Vandaag voor het eerst (13,5 week na keizersnede)… nog geen mega last van en het bloeden is wel veel maar voor mijn gevoel niet meer dan het voor de zwangerschap was. Maar we gaan het nog meemaken 😅 heb het zeker niet gemist!
Ik ben het laatst voor het eerst weer geworden, na een kleine 10wk na de bevalling. Was net een kleine week klaar en inmiddels ben ik alweer ongesteld 😟 en heviger dan de eerste keer van laatst. Hoort erbij denk ik, maar had het ook zeker niet gemist 🙈
Ik neem mijn worden terug.. is inderdaad heftiger dan normaal
Ik heb precies hetzelfde. Ook na 13,5 week weer ongesteld. Ik heb nog nooit zoveel bloed ervaren 😅. Ik ben inmiddels op dag 4 aangekomen. Hopelijk duurt het niet lang meer😅
Alive feminax doet echt wonderen voor de pijn. Eerste keer schijnt heftiger te zijn. Hier gelukkig nog niet gehad, maar sta er ook niet om te springen 😬
Hier ook net precies hetzelfe gehad en door mijn borstvoeding mag ik amper goede pijnstilling dat helpt. Dramaaa
Maargoed ik gooi er zsm een spiraaltje in dus dan is het gezeik weer over 🤣