11 Reacties

één maand geleden

Ik voed m'n dochter ook nog in slaap hoor! Niks mis mee🤭 gewoon doen wanneer het uit komt zou ik zeggen. Zou niet te zwaar eraan wegen welk moment van de dag🥰

één maand geleden

Onze tandarts zei dat dit echt nog niet nodig is... hooguit vanuit sensorisch informatieverwerking punt is het nuttig, maar tandheelkundig was het nog niet nodig zei hij, dus wij doen het nog niet.

één maand geleden

Wij voeden onze dochter ook in slaap hoor :) Ik heb geen tips voor het poetsen.

één maand geleden

Reactie op GeaHB

Onze tandarts zei dat dit echt nog niet nodig is... hooguit vanuit sensoris ...
Dat is vreemd. Zo ver ik weet moet je direct beginnen met poetsen https://www.24baby.nl/baby/verzorging-baby/tandenpoetsen-baby/

één maand geleden

Hier al twee tanden. Ik doe het voor ze naar bed gaat, wanneer ik haar slaapzak aandoe. Tsja, dan krijg ze daarna wel nog een fles. Maar als ik het erna doe word ze weer helemaal wakker.🙈

12 dagen geleden

Ben benieuwd of er nog iemand anders is die wel na de laatste fles poetst. Wij voeden onze baby ook (bijna) in slaap. Hij is soms echt knock out, dan toch boeren en in bed na de fles/bv of heel slaperig en dan gaat die zelf in slaap vallen in 5 min. Ik twijfel hoe ik zijn 1ste tandje ga poetsen… lijkt me geen goed plan om na de fles weer naar de badkamer te gaan met fel licht..

12 dagen geleden

Ik poets de twee tandjes ‘‘s ochtends, na de voeding. Dan zit er meestal wel wat uren tussen tot de volgende voeding. Voed ook nog in slaap, dus dan poetsen voelt niet zo zinvol

11 dagen geleden

Ik doe het ook voor ze naar bed gaat en zichzelf in slaap drinkt 😜

11 dagen geleden

Ik poets in het avondritueel en daarna voed ik haar ook in slaap. Als er meer tijd tussen zou moeten zitten zou ik naar de ochtend poetsen moeten gaan misschien

9 dagen geleden

Reactie op Herfstrood

Ik poets de twee tandjes ‘‘s ochtends, na de voeding. Dan zit er meestal we ...
Goede tip! Ben ik ook nu zo begonnen en dan in de avond ook als het zo gebeurt dat hij niet meteen in slaap valt na de voeding.