39 Reacties

één jaar geleden

Ik vraag me nou af of je nou wel of geen tonijn salade mag eten? Iedereen zegt wel wat anders de ene zegt het mag , de ander niet? Maar wat is t nou precies echt . Tonijn salade is toch niet rauw ?

één jaar geleden

Reactie op ties_mkhotmailcom

Ik vraag me nou af of je nou wel of geen tonijn salade mag eten? Iedereen z ...
Als ik het goed begrepen raden ze tonijn sowieso af door het hoge kwikgehalte wat erin zit

één jaar geleden

Ik heb een erge craving naar salami op een wit bolletje🤤 nou zeggen ze alleen dat je dat enkel mag eten als het goed verhit is geweest… wat doen jullie?

één jaar geleden

Ik heb een gebakken ei met hele dooier gegeten afgelopen weekend. Ik vraag me nu af of dit mag, weet iemand dit?

één jaar geleden

Reactie op linda2000

Ik heb een erge craving naar salami op een wit bolletje🤤 nou zeggen ze all ...
Ohh jaa ik ook. Normaal ben ik niet zo van de salami omdat heel de koelkast dan meteen voor een week stinkt maar nu heb ik er zoo veel zin in😋

één jaar geleden

Reactie op linda2000

Ik heb een erge craving naar salami op een wit bolletje🤤 nou zeggen ze all ...
Mag cervelaat misschien wel gewoon?

één jaar geleden

Reactie op Jokia

Ik heb een gebakken ei met hele dooier gegeten afgelopen weekend. Ik vraag ...
Eieren mag je enkel eten als ze goed doorbakken/hard gekookt zijn, staat ook in de ZwangerHap app🙂

één jaar geleden

Reactie op junesky

Mag cervelaat misschien wel gewoon?
Nee valt onder salami, chorizo, boerenmetworst etc. Deze vleeswaren zijn nog deels rauw en mag je dus enkel eten als je ze verhit. Staat ook in de ZwangerHap app.

één jaar geleden

Ik heb de afgelopen 3 dagen alleen maar witte bolletjes met leverworst gegeten. En geen seconden erover nagedacht dat dat helemaal niet mag 🫢

één jaar geleden

Reactie op Mommy to be🤰🏼

Nee valt onder salami, chorizo, boerenmetworst etc. Deze vleeswaren zijn no ...
Dat zal, heb die app niet. Eet vegetarisch dus bijna alles wat ik eet is veilig.

één jaar geleden

Reactie op sonnebloem

Ik heb de afgelopen 3 dagen alleen maar witte bolletjes met leverworst gege ...
Mag je wel, maar met mate vanwege de hoge vitamine A die erin zit. Ze raden aan om het 1x pw te eten en dan een dun laagje.

één jaar geleden

Reactie op linda2000

Ik heb een erge craving naar salami op een wit bolletje🤤 nou zeggen ze all ...
Hier nog eeeen! Gelukkig vind ik het op een tosti ook erg lekker dus eet ik af en toe een tosti met salami en kaas🙈

één jaar geleden

Reactie op junesky

Dat zal, heb die app niet. Eet vegetarisch dus bijna alles wat ik eet is ve ...
Dat dacht ik ook! Ik Kwam er pas veel later achter dat voorgesneden groenten, fruit, salades etc. ook worden afgeraden. Sommige vleesvervangers voor op brood overigens ook. Dus alsnog best een handige app.

één jaar geleden

Reactie op linda2000

Ik heb een erge craving naar salami op een wit bolletje🤤 nou zeggen ze all ...
In tosti of pizza

één jaar geleden

Net een lekker overschotel gemaakt met witlof aardappeltjes gehakt met stukjes spek… in ovenschotel mag het

één jaar geleden

Reactie op linda2000

Ik heb een erge craving naar salami op een wit bolletje🤤 nou zeggen ze all ...
Ik ben van België en gynaecoloog zegg dat salami wel mag

één jaar geleden

Ik heb cravings naar alles wat niet kan😅😅

één jaar geleden

Reactie op Larissake1

Ik ben van België en gynaecoloog zegg dat salami wel mag
Ook zo'n craving in salami en/of cervelaat. Tot nu toe laten staan, omdat 't alleen verhit mag.. Wat zou 't fijn zijn als 't af en toe geen kwaad kan!

één jaar geleden

Reactie op Mommy to be🤰🏼

Mag je wel, maar met mate vanwege de hoge vitamine A die erin zit. Ze rade ...
De vega paté en vega filet American kunnen wel. Moet je die van kips hebben of ah eigen merk. Die zijn het lekkerst en smaken echt naar hoe de echte smaken.

één jaar geleden

Reactie op xMila

Ook zo'n craving in salami en/of cervelaat. Tot nu toe laten staan, omdat ' ...
De AH verkoopt kipcervelaat. Dit mag wel (want uiteraard niet rauw) en komt best in de buurt qua hartigheid. Dus misschien is dat een idee?