39 Reacties

één jaar geleden

Vegan tonijn salade van johma is erg lekker!!

één jaar geleden

Dit weekend bij mijn schoonbroer gaan eten en die had een hapje gemaakt met daarop roomkaas en veel waterkers. Hij zei nog: dat is gepasteuriseerd, dus zeker goed! Nu lees ik dat waterkers dus helemaal niet mag 😒 ik heb het ook niet extra opgezocht, wil niet altijd die ‘paranoia zwangere’ zijn, maar nu voel ik me wel echt vervelend daarbij, twas echt een hele hoop dat ik ervan binnen heb.. 😖 probeer altijd zo voorzichtig te zijn en toch glippen er zaken tussen de mazen van het net.

één jaar geleden

Reactie op smua

Dit weekend bij mijn schoonbroer gaan eten en die had een hapje gemaakt met ...
Volgens ZwangerHap mag je waterkers gewoon eten

één jaar geleden

Reactie op linda2000

Ik heb een erge craving naar salami op een wit bolletje🤤 nou zeggen ze all ...
Ooooh dat had ik ook! Maar salami kun je beter niet eten. Nou heb ik kipcervelaat uitgevonden en die mag je wel eten 😍😍😍

één jaar geleden

Reactie op xMila

Ook zo'n craving in salami en/of cervelaat. Tot nu toe laten staan, omdat ' ...
Dan is kipcervelaat de uitkomst!!! Bijna net zo lekker en die mag je wel 😍😍😍

één jaar geleden

Reactie op smua

Dit weekend bij mijn schoonbroer gaan eten en die had een hapje gemaakt met ...
Ik zou er niet te zwaar aan tillen, zolang je het niet iedere dag eet kun je heus weleens een foutje maken.

één jaar geleden

Reactie op Steph_87

De AH verkoopt kipcervelaat. Dit mag wel (want uiteraard niet rauw) en komt ...
Zou die van de turksewinkel het zelfde zijn. Kalkoen salami kan toch niet dat gevogelte rauw is🙊 erg benieuwd na want heb daar ook zo zin in met witte bol

één jaar geleden

Reactie op Eerste Baby Op Komst

Dan is kipcervelaat de uitkomst!!! Bijna net zo lekker en die mag je wel 😍 ...
Bedankt voor de tip. Ik heb het ook gehaald, heerlijk! 😍

één jaar geleden

Reactie op sarahkad

Zou die van de turksewinkel het zelfde zijn. Kalkoen salami kan toch niet d ...
Dat weet ik niet maar ik het kan volgens mij idd niet rauw zijn, dus zeker het proberen waard!

één jaar geleden

Ook de kipcervelaat gehaald. Klein beetje storing in mijn hoofd dat t van kip is gemaakt. Maar t smaakt echt goed!

één jaar geleden

Weet iemand toevallig of je ham mag eten? Ik heb York ham gehaald voor bij de witlof met kaas. Heeft iemand hier een antwoord voor mij?

één jaar geleden

Reactie op Daisy2001

Weet iemand toevallig of je ham mag eten? Ik heb York ham gehaald voor bij ...
Ja hoor, kun je gewoon eten

één jaar geleden

Reactie op BettinadeJong

Ja hoor, kun je gewoon eten
Kan je gewoon van deze app uitgaan? Want de een zegt je mag geen ham eten en de ander zegt mag wel als t verhit wordt.

één jaar geleden

Reactie op Daisy2001

Kan je gewoon van deze app uitgaan? Want de een zegt je mag geen ham eten e ...
Je mag geen rauwe ham achterham, york ham etc is niet rauw meer. Dus dit kan je veilig eten ☺️

één jaar geleden

Reactie op Eerste Baby Op Komst

Ooooh dat had ik ook! Maar salami kun je beter niet eten. Nou heb ik kipcer ...
Wauw niet eens aan gedacht !!! Die ga ik halen 😈

één jaar geleden

Hier vandaag ook een foutje.. mijn man zei ineens heb jij dit op... Dat mag helemaal niet.. aloë vera drank

één jaar geleden

1 plakje prosciuto ham met truffel op.... kon het niet weerstaan en heb er van genoten 🤣🥰

één jaar geleden

Iemand nog tips voor zwangerschapsproof tapas die ik kan bestellen in spanje? Zit nu lekker aan de kust maar zoek nog lekkere tips wat ik wel veilig mag eten.

één jaar geleden

Reactie op Maloe1991

Iemand nog tips voor zwangerschapsproof tapas die ik kan bestellen in spanj ...
Kippenpootjes, gebakken knoflook Champignons, olijven, manchego (met of zonder jam), abondigas(gehaktballetjes) enz enz enz