55 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op jess8123
Hoe laat gaat hij slapen? Misschien een keer extra verschonen als je zelf g ...
19u. Tja, is idd een oplossing, maar vrees dat hij daarna niet meer makkelijk in slaap valt. Willen dit het liefst niet.. slaapt namelijk lekker de hele nacht door namelijk.
2 maanden geleden
Reactie op Liesje17
19u. Tja, is idd een oplossing, maar vrees dat hij daarna niet meer makkeli ...
Als je zoontje elke nacht doorlekt met meerdere types/merken luiers zou ik het toch overwegen. Onze dochter wordt meestal niet wakker van het verschonen. Wel enkel met een nachtlampje op haar slaapkamer. Ik heb haar ook wel eens verschoond in haar bedje maar dat is noch praktisch noch rug vriendelijk.
2 maanden geleden
Hier helpt het ook om dubbele luier te doen. Normale Kruidvat luier en dan Pamper premium protection eroverheen.
2 maanden geleden
Mijn dochter heeft nu een maat 5 luier. Krijgt s nachts ook deze maat luier om, en daaroverheen een luierbroek in een maat groter (nu dus een zesje) altijd zo gedaan en nog nooit nat geweest. Wellicht werkt t voor jullie ook :)
2 maanden geleden
Helaas is het luierbroekje alleen niet voldoende van Pampers (zowel maat 4 als 5).. Lekt aan de zijkant door (sluit niet nauw genoeg aan..). Het is de Pampers Night Luierbroekje. Iemand nog tips? Las ook iets over de Pampers Premium Protection Nappy's... die zijn beter qua aansluiting?
Voor nu eerst 2 luiers over elkaar, maar zie toch het liefst 1.. Anders zo broeierig..
2 maanden geleden
Ik gebruik nachtpampers van Pampers en nog nooit problemen met gehad!
2 maanden geleden
Reactie op c meer
Hebben jullie toevallig ook last met de nieuwe variant Kruidvat luiers maat ...
Wij zijn overgestapt naar het Pampers omdat die van Kruidvat idd lekte ook overdag
één maand geleden
Reactie op Rosan30
Ik gebruik nu pampers premium protection maat 5 (overdag kv maat 4). En op ...
Hier precies hetzelfde. Sinds we over zijn op pampers premium protection in de nacht is mn dochtertje niet meer nat geweest