55 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Ell_2

Wij hadden precies hetzelfde. Nu Luierbroekjes van pamper en werkt top. Zit ...
Welke luierbroekjes gebruik jij?

2 maanden geleden

Reactie op jess8123

Hoe laat gaat hij slapen? Misschien een keer extra verschonen als je zelf g ...
19u. Tja, is idd een oplossing, maar vrees dat hij daarna niet meer makkelijk in slaap valt. Willen dit het liefst niet.. slaapt namelijk lekker de hele nacht door namelijk.

2 maanden geleden

Reactie op Apex

Wij hadden dit ook, maar wij doen een gewone die we overdag doen (maat 4+) ...
Ahh kijk aan, welk luierbroekje?

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Ahh kijk aan, welk luierbroekje?
De luierbroekjes van pampers

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

19u. Tja, is idd een oplossing, maar vrees dat hij daarna niet meer makkeli ...
Als je zoontje elke nacht doorlekt met meerdere types/merken luiers zou ik het toch overwegen. Onze dochter wordt meestal niet wakker van het verschonen. Wel enkel met een nachtlampje op haar slaapkamer. Ik heb haar ook wel eens verschoond in haar bedje maar dat is noch praktisch noch rug vriendelijk.

2 maanden geleden

Hier helpt het ook om dubbele luier te doen. Normale Kruidvat luier en dan Pamper premium protection eroverheen.

2 maanden geleden

Wij hebben afgelopen nacht 2 luiers over elkaar gedaan inderdaad. Dit werkt, maar ja.. of dit nu de oplossing wordt voor eeuwig, haha. Liefst toch 1 luier, maar goed..

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Welke luierbroekjes gebruik jij?
Ik gebruik pamper baby dry broekjes 5. Hij is een buikslaper, maar dit blijft perfect zitten. Hoorde dat de baby dry nights nog fijner zijn en meer opnemen. Misschien kun je die ook proberen.

2 maanden geleden

Reactie op Ell_2

Ik gebruik pamper baby dry broekjes 5. Hij is een buikslaper, maar dit blij ...
Die ga ik ook maar eens even uittesten!

2 maanden geleden

Mijn dochter heeft nu een maat 5 luier. Krijgt s nachts ook deze maat luier om, en daaroverheen een luierbroek in een maat groter (nu dus een zesje) altijd zo gedaan en nog nooit nat geweest. Wellicht werkt t voor jullie ook :)

2 maanden geleden

Helaas is het luierbroekje alleen niet voldoende van Pampers (zowel maat 4 als 5).. Lekt aan de zijkant door (sluit niet nauw genoeg aan..). Het is de Pampers Night Luierbroekje. Iemand nog tips? Las ook iets over de Pampers Premium Protection Nappy's... die zijn beter qua aansluiting? Voor nu eerst 2 luiers over elkaar, maar zie toch het liefst 1.. Anders zo broeierig..

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Helaas is het luierbroekje alleen niet voldoende van Pampers (zowel maat 4 ...
Ik gebruik nu pampers premium protection maat 5 (overdag kv maat 4). En op 1 nacht van 14 uur na, elke nacht droog. Bij ons werkt deze goed.

2 maanden geleden

Ik gebruik nachtpampers van Pampers en nog nooit problemen met gehad!

2 maanden geleden

Hebben jullie toevallig ook last met de nieuwe variant Kruidvat luiers maat 4 of 5? Sinds we de nieuwe luiers hebben, is het elke nacht raak en lekt het door. Iemand hier nog meer last van ?

2 maanden geleden

Reactie op c meer

Hebben jullie toevallig ook last met de nieuwe variant Kruidvat luiers maat ...
Wij zijn overgestapt naar het Pampers omdat die van Kruidvat idd lekte ook overdag

2 maanden geleden

Reactie op Rosan30

Ik gebruik nu pampers premium protection maat 5 (overdag kv maat 4). En op ...
Die ga ik nu ook maar ff aanschaffen! Hebben hier ook kv4 overdag en hoor van deze premium protection goede ervaringen!

2 maanden geleden

Reactie op c meer

Ja precies dit! Daarom nu zoekende, haha.

één maand geleden

Zou het ook kunnen dat zijn buikje heel bol is bij het naar bed gaan? Dan wordt zijn buikje gedurende de nacht platter en sluit de luier niet goed aan waardoor hij doorlekt. Dat hebben wij gehad bij onze dochter als ze echt veel gegeten had

één maand geleden

Reactie op Rosan30

Ik gebruik nu pampers premium protection maat 5 (overdag kv maat 4). En op ...
Hier precies hetzelfde. Sinds we over zijn op pampers premium protection in de nacht is mn dochtertje niet meer nat geweest

één maand geleden

Reactie op c meer

Ja die nieuwe luiers van Kruidvat zijn er echt op achteruit gegaan! Ben dus ook zoekende nu..