55 Reacties
2 maanden geleden
Onze dochter heeft de van Pampers de premium protection aan. En daar een luierbroekje overheen in een maatje groter. Heeft geen romper aan, of romper open aan de onderkant.
Dit gaat echt al heel veel maanden goed. Wij hebben een buikslaper die ook al heel lang doorslaapt ‘s nachts.
2 maanden geleden
Heel andere oplossing, maar heb je al geprobeerd om je zoontje voor het slapen gaan op het potje te zetten? Is even wennen maar scheelt uiteindelijk misschien net die ene plas die z’n luier laat overlopen.
2 maanden geleden
Misschien een stomme vraag… maar hoeveel cc fles geven jullie nog in de avond?
Wellicht kan je dit iets verminderen. Als ze ‘s avonds goed hun eten op hebben, hebben ze in veel gevallen een hele volle fles niet meer nodig. Wat ook misschien het probleem met een natte luier oplost.
2 maanden geleden
Reactie op christelx
Misschien een stomme vraag… maar hoeveel cc fles geven jullie nog in de avo ...
Mijn dochtertje drinkt geen fles meer. Gewoon avond eten en toetje en rond 19;00 naar bed 😊
2 maanden geleden
Hoi hoi
Ik heb een tweeling van 13 maanden ze slapen rond 18:00:19:00
En voor ik ga slapen geef ik nog een fles ( zelfs dan doe ik geen nieuwe luier) en slapen ze tot 07:30/08:00
Zelfs dan worden ze niet nat met huggies, met pampers altijd nat geweest dus mijn redder is echt huggies.misschien een keertje huggies proberen. 😊
2 maanden geleden
Jaa heel herkenbaar bij ons ook echt een zoektocht!! Ook omdat ons zoontje altijd op zijn buik slaapt met zijn kont omhoog😅. Heb nu pamper broekjes en pamers premium protection. Eerst het luier broekje en daarna de luier erover heen. Dit werkt voor nu heel goed als hij s nachts wakker word haal ik het pamper broekje er uit bovenste is altijd nog droog. Als die niet wakker word laat ik hem gewoon slapen nu al een week niet meer nat geweest🙌 en slaapt lekker door😇
2 maanden geleden
Intussen is mijn oplossing een (wasbare) overbroekje over de gewone luier heen. Deze kun je eventueel meerdere nachten achter elkaar gebruiken en gaat daarna in de (samen met de gewone) was. Heb er 2 dus wissel ze zo af. Zo blijven ze tenminste droog de hele nacht, ik heb hier namelijk ook een buikslaper. Zijn tot van 6 tot 16 kilo te gebruiken. Dus ze gaan nog wel eventjes mee. En dan hoef ik geen dure pampers nachtbroekjes te kopen.
https://www.nappys.nl/wasbare-luiers/overbroekjes/elskbar-overbroekjes/elskbar/cover-all-twigs-elskbar
2 maanden geleden
Reactie op c meer
Intussen is mijn oplossing een (wasbare) overbroekje over de gewone luier ...
Ohhh handig! Ga ik ook ff naar kijken. Ze hebben heel veel verschillende. Is drukknoopjes handiger dan klittenband? Ligt dat lekker voor buikslapers?
En waarvoor koos je voor Elskbar? Ze hebben heel veel soorten. Of is die van Elskbar een fijn stofje? Liefst geen zweterig (polyester) stofje.. Hebben ze ze ook in katoen? Of hoe is jouw ervaring hiermee?
2 maanden geleden
Reactie op Liesje17
Ohhh handig! Ga ik ook ff naar kijken. Ze hebben heel veel verschillende. I ...
Ik heb ze toen gekocht omdat ik wasbare luiers wilde proberen. Zijn we niet verder mee gegaan maar die overbroekjes komen nu wel van pas. Ik heb toen Elskbar gekozen voor het dubbele randje aan de onderkant. Verder hebben ze volgens mij ook wel andere varianten/materialen en geeft de site ook veel informatie.
Ze heeft ook geen last van de drukknoopjes maar ze hebben ook varianten met klittenband dacht ik.