9 Reacties

vorig jaar

Nee hoor, je bent niet alleen 🩷
Je bent zeker niet de enige!! Mijn zoontje is vandaag precies 3 maanden en ik huil nog steeds elke dag om de kleinste dingen.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Hee, je bent zeker niet alleen! Ik heb het sinds mijn bevalling van mijn zoon 2 jaar geleden heel erg gehad en nu na mijn dochter weer. Ik moet zeggen sinds ik moeder ben geworden zijn mijn emoties sowieso intens en met betrekking tot kinderen en eenzame mensen. Ook ouderen heb ik meer mee te doen. Echt weg is het bij mij nooit gegaan. Was dan wel vrij vlot weer zwanger. Ze zeggen 9 maanden op 9 maanden af en was na een jaar alweer zwanger en weer een dot hormonen erbij.

vorig jaar

Is heel normaal ❤️ Geen zorgen om maken. Hier ook drie maanden geleden en ben ook nog emo

vorig jaar

Reactie op ta92

Hee, je bent zeker niet alleen! Ik heb het sinds mijn bevalling van mijn zo ...
Ik heb het ook nog steeds!! Ik denk dat dit nooit echt helemaal weg zal gaan want je gevoelens en emoties zijn zo erg veranderd met het krijgen van een kindje! Ik kon vroeger zonder problemen naar programma’s kijken met kindjes in ziekenhuizen (ok ik huilde dan ook wel eens) maar nu kan ik dat bijna niet meer. Trek het me echt mega aan allemaal. Alles veranderd zo erg met het krijgen van kinderen!

vorig jaar

Reactie op sw89

Ik heb het ook nog steeds!! Ik denk dat dit nooit echt helemaal weg zal gaa ...
Dat heb ik dus ook. Ik was vroeger echt emotieloos soms. Maar nu. Pfff ik heb een spoedkeizersnede gehad omdat kindje niet door geboorte kanaal paste en als ik dan zie op programma’s dat sommige moeders hun kindje verliezen door zuurstoftekort als het kindje vastzit dan breek ik echt nog steeds.

vorig jaar

Reactie op ta92

Hee, je bent zeker niet alleen! Ik heb het sinds mijn bevalling van mijn zo ...
Echt zo fijn jullie reacties...leverde hier weer traanogen op natuurlijk😂 zo te lezen ben ik iig niet de enige. Voelt toch een beetje als gedeelde smart😘

vorig jaar

Hier +1 🙋🏻‍♀️ kan er niet veel aan toevoegen behalve dat ik jullie verhalen herken.. hoe reageert jullie partner hier op? Mijne begrijpt me soms echt totaal niet (ik mezelf soms ook niet 😅)

vorig jaar

Reactie op KLY8

Hier +1 🙋🏻‍♀️ kan er niet veel aan toevoegen behalve dat ik jullie verhal ...
De mijne zit me soms ook echt aan te kijken van wat is er gebeurd. Dan zeg ik ook altijd met veel tranen ik heb ook geen idee zullen die hormonen wel zijn en ik begin nog een potje harder te janken. Vaak beginnen we dan samen te lachen. Ik vind zo bizar wat hormonen kunnen doen. Maar na een aantal maanden slijt het wel, heb zeker nog steeds moeilijke momenten. Maar net na de bevallingen kon ik echt om alles huilen.