20 Reacties

2 jaar geleden
Reactie op AlexisWoodbleach
Oei klinkt als ijzertekort ? Zou wel even de dokter bellen. Succes 🍀
Oh das een goede! Bedankt voor je antwoord 💖

2 jaar geleden
Ik herken dit wel, ik heb het alleen al vanaf mijn tienerjaren. Ik vermoed dat het hormonale migraine is. Bij mijn 1e zwangerschap geen last gehad, deze helaas wel. En idd ook duizelig Bij het liggen, al leg ik mijn hoofd nog maar eventjes neer. En vaak ook gepaard met aanvallen, gelukkig niet zo heftig dat ik moet overgeven, maar erg fijn is het ook niet.
Wat voor mij altijd helpt is een nacht goed proberen je rust te pakken, op tijd te gaan slapen. Als het niet verdwijnt toch even een belletje doen naar de verloskundige, 3 dagen is wel echt lang. Meestal verdwijnt het bij mij na 1 a 2 dagen. En meestal ook ná een 'goede' aanval, en na een nacht goed slapen. Ik wens je veel liefs en hopelijk gaat het snel over.

2 jaar geleden
Reactie op Martje-24
Ik herken dit wel, ik heb het alleen al vanaf mijn tienerjaren. Ik vermoed ...
Ja precies het gaat vaak echt gepaard met aanvallen. Vooral als ik m’n hoofd naar links doe, m’n ogen kunnen dan niet focussen op een punt.
Ik zal vanavond eens proberen om optijd naar bed te gaan. Hopelijk helpt dat iets!
Bedankt voor je berichtje 💖🥰

2 jaar geleden
Reactie op MamavanMaggy
Ja precies het gaat vaak echt gepaard met aanvallen. Vooral als ik m’n hoof ...
Stress en spanning helpen helaas ook niet altijd. Al hoeft dit geen oorzaak te zijn. Ik zat net nog te denken; mocht het na vannacht niet overgaan kan je altijd een afspraak maken bij de fysio, manueel therapeut of ostheopaat. Want als het in je nek vast zit kan dat vaak ook hiermee te maken hebben. Zeker als het langdurig is. Zij maken het dan los voor je zodat de migraine vanzelf verdwijnt. ❤️

2 jaar geleden
Reactie op Martje-24
Stress en spanning helpen helaas ook niet altijd. Al hoeft dit geen oorzaak ...
Oké super, ga me daar even over inlezen! Hopelijk vanacht zo een goede nacht dat t zal verdwijnen maar anders zal ik het zeker even verder laten onderzoeken
💖💖

2 jaar geleden
Reactie op MelanieWo
Oh bah wat vervelend zeg.
Misschien iets met je evenwichtsorgaan / positi ...
Ik heb idd nog even de verloskundige gebeld omdat ik dacht als hun t niet weten kan ik nog de dokter bellen..
Morgen moet ik bloedprikken voor m’n ijzer en bloeddruk te checken. Dit omdat dit 2 weken geleden al aan de lage kant was.
Wordt vervolgd ❤️
Oh en t optijd slapen is niet gelukt 🥴😅

2 jaar geleden
Ik herken wel wat je zegt. Ik had er ook enorm last van en naar de dokter gegaan. Die zei gruis bij m’n evenwichtsorgaan. Ik kreeg een oefening mee maar die was niet echt te doen met een zwanger lichaam😅 heb het ook al eerder gehad en tot nu toe gaat het vanzelf weg en komt het af en toe dus weer opzetten🤷🏼♀️

2 jaar geleden
Reactie op Denise.95
Ik herken wel wat je zegt. Ik had er ook enorm last van en naar de dokter g ...
Oké nou als het vanzelf weg gaat is het wel fijn. Maar ook heel vervelend dat het bij jou meerdere keren voor komt…
Hopelijk blijft t weer ff weg bij jou!

2 jaar geleden
Reactie op Martje-24
Hoe is het inmiddels met je duizeligheid? Gaat het al wat beter?
Hè sorry had geen melding gekregen! Het is soms nog aanwezig maar gelukkig niet meer elke avond! Ik ben heel veel aan het rusten. M’n bloeddruk was erg laag en hoop dat ik van de week de uitslag krijg van t onderzoek! Bedankt voor je berichtje 💖💖

2 jaar geleden
Reactie op Jnd
Hee! Als het telkens bij een houdingsverandering is kan het goed passen bij ...
Ik ga lezen dankjewel !! 💖

2 jaar geleden
Reactie op MamavanMaggy
Hè sorry had geen melding gekregen! Het is soms nog aanwezig maar gelukkig ...
Ooh gelukkig dat t niet meer zo op de voorgrond aanwezig is, maar wel vervelend dát het er nog is. Laat maar weten wat de uitslag was, ik ben benieuwd! Hopelijk kunnen ze het verhelpen! ❤️❤️

2 jaar geleden
Reactie op Martje-24
Ooh gelukkig dat t niet meer zo op de voorgrond aanwezig is, maar wel verve ...
Ik ga ze morgen bellen en dan laat ik het weten! Wel nog erg veel last weer afgelopen 2 dagen van mega hoofdpijn. Hopelijk wat duidelijkheid 💖🥰

2 jaar geleden
Hi dames, de uitslag van het bloed was goed. Bloeddruk wel laag. Het is dus nog even uitzitten !

2 jaar geleden
Reactie op Martje-24
Oh fijn dat het goed was! Alleen wel vervelend dat je nog niet echt weet wa ...
Haha nee dat is echt mega lastig! Heb nu wel verlof maar hebben 3 weken vakantie samen met de kids en de familie van m’n vriend dus is een gezellige drukte maar rusten komt er niet echt van!