33 Reacties

2 jaar geleden

Ik weet niet waar je hebt besteld, maar ik bestel bij kaartjetogo daarbij kun je de enveloppen voor je kaartje alvast bestellen en krijg je een kortingscode en je je geld terug als je de kaarten besteld

2 jaar geleden

Ik wil de enveloppen ook al van tevoren klaarmaken, en heb ze bij de action gehaald. Ze hebben daar bij de knutsel spullen kaarten met enveloppen erbij van 14x14 cm. Mijn moeder knutselt graag zelf kaarten dus die krijgt de kaarten van mij 😅. Ik ben zelf voor antraciet grijze gegaan, maar hebben ook karton kleurige: https://www.action.com/nl-nl/p/dubbele-kaarten-met-enveloppen/?utm_source=app&utm_medium=app&utm_campaign=product_shared

2 jaar geleden

En voor de postzegels ga ik voor die met een hartje. De geboorte postzegels kun je namelijk alleen per 50 bestellen, en ik heb met 10 genoeg. Vond ik toch iets leuker dan 'gewone' en met zo'n code uit de app https://shop.postnl.nl/postzegel-liefde-10-st?trc=k-adw_f-p_p-gl_u-txt_s-pkt_t-pro_r-regulier_a-postkantoor_v-shoppingindexplus&gclid=CjwKCAjwloynBhBbEiwAGY25dMYnpV1_qljqMyT5VecjFeM9fksEGmaJ1ClphHN5kHZRWNT-dQrExhoCDq8QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

2 jaar geleden

Bij kaartje 2 go zijn de enveloppen bij het kaartje (indien je de witte kiest) gratis

2 jaar geleden

Wij hebben enveloppen besteld bij dezelfde website als de kaartjes. We hebben deze postzegels laten personaliseren bij PostNL, gewoon met een plaatje van Google. Zijn ietsjes duurder dan de andere zegels (€12,75 voor 10 stuks en andere zegels kosten €10,10 voor 10 stuks), maar je kan ze dus wel per 10 stuks bestellen

2 jaar geleden

Hou er rekening mee dat als je geboorte kaartje 14x14 is dat de enveloppe 15x15 moet zijn. Ik las het toevallig en had ook bijna verkeerde gekocht😅

2 jaar geleden

Ik heb ze van enveloppenwinkel.com, maar dat is omdat ik een specifieke kleur wilde. De tip van Action is voor de kraftenveloppen een stuk goedkoper, geen idee alleen of deze qua kwaliteit te vergelijken zijn met duurdere enveloppen. Mocht je dat iets uitmaken, natuurlijk 😊

2 jaar geleden

Adres stickers laten maken via printadres en kaartjes en enveloppe bestel ik bij kaartje2go

2 jaar geleden

Reactie op ElsPrr

Ik wil de enveloppen ook al van tevoren klaarmaken, en heb ze bij de action ...
Aaah top ja dat scheelt ook nogal in de prijs! Ga ik toch maar een keertje naar de action :) En leuk die postzegels!

2 jaar geleden

Reactie op joyfull95

Hou er rekening mee dat als je geboorte kaartje 14x14 is dat de enveloppe 1 ...
Haha ja mijn kaartje is 13x13 dus vandaar een iets groter kaartje 😜 had het toevallig laatst ook gelezen haha

2 jaar geleden

Reactie op Schildpad2399

Wij hebben enveloppen besteld bij dezelfde website als de kaartjes. We hebb ...
Heb je een link naar waar je deze hebt gemaakt ?

2 jaar geleden

Enveloppen van de zelfde site besteld, waar het kaartje ook vandaan komt. Adres stickers online besteld en laten bedrukken en thuis laten bezorgen. Je hebt websites waar je met een linkje via whatapp mensen kan vragen om hun adres in te vullen. Scheelt veel tijd, geschrijf en gezoek 😊

2 jaar geleden

Reactie op naattoss

Heb je een link naar waar je deze hebt gemaakt ?

2 jaar geleden

Ik heb mijn postzegels van Marktplaats, scheelt weer in de verzendkosten (mijn zegels kostten nu €0,70 ipv ruim een euro)

2 jaar geleden

Dit is ons derde kindje en heb de enveloppen besteld via de site waar we ook de geboortekaartjes bestellen. De meest eenvoudige witte enveloppen overigens. Kleurtje kost meer en mensen gooien het toch weg🙈. Waar we bij de eerste echt luxe enveloppen hadden gekocht met sluitzegels vonden we dat nu de centjes niet waard. In het kaartje zelf hebben we dan wel weer meer geïnvesteerd 🤭. Enveloppen liggen al klaar, moet nog postzegels kopen inderdaad!

2 jaar geleden

Waar hebben jullie je adresstickers laten drukken? ☺️

2 jaar geleden

Reactie op 3despruitje

Dit is ons derde kindje en heb de enveloppen besteld via de site waar we oo ...
Precies dit is waarom ik het zonde vind veel in enveloppen te investeren 😁, gaat toch direct bij oud papier. Dan liever in het kaartje, hoop dat mensen die iets langer bewaren 😉.

2 jaar geleden

Reactie op Utrechtse92

Dat doe ik gewoon thuis, ik heb etiketten gekocht en dan gewoon printen.

2 jaar geleden

Reactie op Utrechtse92

Gewoon zelf printen (ik heb mn enveloppen gewoon geschreven, was een klusje van niks