13 Reacties

2 jaar geleden

Geen ervaring mee maar ik heb de ikea kinderstoel onder de douche staan! Ideaal al zeg ik het zelf🤗 ze kunnen zitten en met het blad voor hun spetteren en spelen met wat speeltjes! Zodra hij echt goed kan zitten en wat groter is word het babybadje als gewoon badje gebruikt!

2 jaar geleden

Reactie op Mindl

Geen ervaring mee maar ik heb de ikea kinderstoel onder de douche staan! Id ...
De gehele stoel incl poten? Of alleen het bovenstel? ☺️

2 jaar geleden

Reactie op snnne

De gehele stoel incl poten? Of alleen het bovenstel? ☺️
De gehele stoel!🤗

2 jaar geleden

Wij hebben deze en het is echt een top ding. De baby (bijna 7 mnd) vindt het heerlijk en zit stevig https://www.babywinkel.nl/munchkin-sit-soak-bath.html?id=294053600&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI0p6t-fKUhQMVw4toCR2wQQ7BEAQYASABEgKP_PD_BwE

2 jaar geleden

Te groot voor het badje? Mijn 3 jarige gaat er nog in 😂

2 jaar geleden

Past hij niet meer in het badje? Mijn zoontje is ook 7 maanden en kan er nog zeker wel in. Miss zelfs 2x🤣 of miss is hij klein

2 jaar geleden

Reactie op Mindl

Geen ervaring mee maar ik heb de ikea kinderstoel onder de douche staan! Id ...
Wat een goede tip!!

2 jaar geleden

Wij hebben deze van Angelcare. Zoontje bijna 7 maanden en zit hier goed in. Fijne zachte afwerking van binnen en hij vindt het prachtig om met zn grote broer in bad te kunnen spetteren.

2 jaar geleden

Reactie op LeB11

Te groot voor het badje? Mijn 3 jarige gaat er nog in 😂
Ja dan kan hij zitten neem ik aan. Die van mij kan nog niet volledig zelfstandig zitten. En liggend past hij er niet meer in.

2 jaar geleden

Reactie op fleur21

Wij hebben deze van Angelcare. Zoontje bijna 7 maanden en zit hier goed in. ...
Deze kan ik ook aanraden!

2 jaar geleden

Ja!! Wij hebben deze een jaar geleden voor ons toen 1 jarige dreumes gekocht. We gebruiken deze nog steeds en zijn er heel blij mee. Hij vindt het fantastisch. Wel is hij voor kindjes die echt al zelfstandig goed kunnen zitten. Ik meen vanaf een jaar wordt hij aanbevolen.

2 jaar geleden

Heb deze ook gebruikt bij mn zoontje vanaf 8 maanden zo iets, hij heeft er heel lang plezier van gehad volgens mij tot n jaar of 2. Nu gaan we m zeker weer gebruiken voor de dochter als ze wat steviger zit

2 jaar geleden

Hier ook een probleem... badje word vooralsnog krapjes. Mijn zoontje kan nog niet zelfstandig stevig zitten dus t word krap... is zo'n stoeltje aan te raden onder de douche?