37 Reacties

één jaar geleden

Bij mijn zoontje heb ik dit ook gebruikt. Werd er iedere keer weer zo blij van het hartje te horen ❤️ ook nooit paniek als ik het even niet kon vinden. Nu vraag ik mij alleen wel af, vanaf wanneer je het echt kan gebruiken? Toen heb ik het geloof ik met 15 weken voor het eerst gebruikt, maar kan het ook eerder? Ik ben nu 13+3.

één jaar geleden

Ik zit er zelf ook over na te denken.... maar lees veel dat het ook schadelijk kan zijn voor je kindje. dat weerhoud me een beetje. Wat is jou ervaring daarin en hoevaak luister je dan naar het hartje?? ☺️

één jaar geleden

Reactie op embeetjex

Bij mijn zoontje heb ik dit ook gebruikt. Werd er iedere keer weer zo blij ...
Je kunt de Angelsound gebruiken na 12 weken. Er staan ‘online’ ook verhalen van mama’s die hem eerder gebruiken, dat is ieder voor zich! Ik heb zowel van de gynaecoloog als van mijn verloskundige begrepen dat het vanaf 12 weken geen kwaad kan. Dit is ook het termijn waarop ze evt het hartje laten horen via de echo. 😊

één jaar geleden

Reactie op eerstekindje3322

Ik zit er zelf ook over na te denken.... maar lees veel dat het ook schadel ...
Ik heb het nagevraagd bij mijn verloskundige en bij mijn gynaecoloog, beide zeiden dat het niet gevaarlijk is mits je hem niet eerdere dag een uur lang gebruikt! Zelf luister ik 1 a 2 keer per week en dan ongeveer een minuutje (als we dat al redden, kan ook korter zijn) Wat ik heb begrepen is dat het ultrasone geluiden zijn, het zijn geen lasers oid. Het apparaatje werkt ook op batterijen en het enige wat Verloskundige vaak vertellen is dat het je evt onzeker of ongerust kan maken als je het hartje niet direct vind! Daarom raden sommige Verloskundige het af! Maar ik wil wel benadrukken dat dit misschien voor iedereen anders voelt of is! 😊

één jaar geleden

Lig even een uurtje te pitten en tada daar is ineens ee angelsoundtopic 🤣 Morgen meer.....

één jaar geleden

Reactie op Mamaannie

Lig even een uurtje te pitten en tada daar is ineens ee angelsoundtopic 🤣 ...
Door jouw tip heb ik deze aangemaakt! 😉 Ben zo benieuwd wat jij er morgen van vindt!

één jaar geleden

Reactie op Suusepuus

Je kunt de Angelsound gebruiken na 12 weken. Er staan ‘online’ ook verhalen ...
Topp, ga gelijk luisteren vanavond haha 😍

één jaar geleden

Ik heb een paar dagen geleden geprobeerd het hartje te vinden wat me niet is gelukt. Sindsdien een onrustig gevoel. Probeer het te relativeren, weet heel goed dat het lastig is bij een prille zwangerschap. Maar begrijp wel goed dat het afgeraden wordt.

één jaar geleden

Reactie op eerstekindje3322

Ik zit er zelf ook over na te denken.... maar lees veel dat het ook schadel ...
Ik heb hem ook, ik gebruikte hem bij men dochter en nu bij deze zwangerschap terug. Ik doe het vooral voor men gemoedsrust ivm eerdere miskramen. Maar ook gw ter geruststelling. Smorgens en savonds zoek ik het hartje. Vanaf ik het gevonden heb stop ik direct. Dat ding is mij goud waard 🙈

één jaar geleden

Reactie op embeetjex

Bij mijn zoontje heb ik dit ook gebruikt. Werd er iedere keer weer zo blij ...
Ik vond het met 12w en een beetje. Plat liggen en net boven je schaambot beetje kantelen om er zo wat onder te gaan luisteren en zo vond ik het altijd. 😘

één jaar geleden

Reactie op MeerieVonk

Ik heb een paar dagen geleden geprobeerd het hartje te vinden wat me niet i ...
Ik begrijp dat je 14 weken bent? Wat inderdaad vaak helpt is plat op bed liggen met een volle blaas (dat geleid het geluid beter) Daarnaast flink wat gel op je onderbuik smeren (ik gebruik baby olie) Zo laag mogelijk binnen, echt OP je schaambot! Daarna met langzame bewegingen werken, ook af en toe de Angelsound op 1 plek houden en het apparaat kantelen zodat je alle hoeken hoort! Hopelijk heb je er wat aan! Ik snap dat het niet prettig voelt en dat is echt een ‘nadeel’ van dit apparaat! Maar gun jezelf de tijd, het is vaak echt even zoeken en de kleine heeft nu nog alle ruimte waardoor het ook makkelijker nog weg kan zwemmen!

één jaar geleden

Reactie op Suusepuus

Ik begrijp dat je 14 weken bent? Wat inderdaad vaak helpt is plat op bed li ...
Dank je voor je uitleg. Ik ga het nu niet nog eens proberen, durf niet meer. 🙈 Donderdag een afspraak bij de verloskundige, laat haar er maar mooi naar luisteren. Misschien wat later in de zwangerschap.

één jaar geleden

Reactie op MeerieVonk

Dank je voor je uitleg. Ik ga het nu niet nog eens proberen, durf niet meer ...
Snap je hoor! Dacht alleen, misschien kunnen deze tips je helpen maar als je donderdag al naar de Verloskundige mag zou ik daar lekker op wachten! De Angelsound is natuurlijk ook geen vervanger voor ervaren medische hulp, het moet iets zijn wat ‘leuk’ is en begrijpelijk dat het bij jou voor nu even niet zo werkt! Succes bij de Verloskundige donderdag! 🤗

één jaar geleden

Heb hem ook na 3 miskramen, heeeel fijn. Hartje gevonden op 10 weken. En maar 1 keer nog niet kunnen vinden. Niet in paniek geraakt, ochtend erna weer en daar was ie weer 😊 ik ben er super blij mee en luister ongeveer om de dag. Soms een week niet. Als ik wat onrustig ben luister is. Zorgt ook voor meer gevoel met de baby vind ik 💞

één jaar geleden

Ik heb er ook één aangeschaft, zo blij mee! Ik kon het hartje de eerste keer ook niet meteen vinden, maar later op de avond nog een keer geprobeerd en had ik ‘m meteen. Is even puzzelen maar als je het eenmaal door hebt heel leuk! 💙😊 Wij luisteren 1 x per week, ben nu ruim 16 weken.

één jaar geleden

Ja ik heb hem ook, ook een oudje haha. Mijn oudste dochter wordt over een paar maanden 17, dus ik heb mijn angelsound al 17 jaar haha🤭 Hij doet het nog prima. Ik kon het deze ronde pas met 15 weken horen, heb voor de 14 weken ook niet geprobeerd.. Ik gebruik hem niet veel, maar gewoon af en toe even een mailtje momentje voor jezelf en de baby ❤️ Mijn ervaring tijdens vorige zwangerschappen is dat ik hem maar even gebruik, in de periode dat je weinig echo's krijgt tot het moment dat je de baby echt goed voelt bewegen en deze continue aanwezig is, dan is het hartje horen minder spannend vind ik 😊

één jaar geleden

Echt geweldig! Tenminste ik vond het heel leuk om te doen maar mn kleine meisje vond het minder leuk volgens mij. Ze ging steeds weg of schopte er tegenaan. Dacht steeds dat ik haar niet voelde maar terwijl ik het hoorde voelde ik haar wel degelijk schoppen! 2 x echt goed het hartje gehoord. Verder veel bewegingen en een soort woooeszzz woooeszzz woooeszzz steeds. Is dat dan de navelstreng of placenta? Ze zat namelijk wel daarbij in de buurt.

één jaar geleden

Reactie op Mamaannie

Echt geweldig! Tenminste ik vond het heel leuk om te doen maar mn kleine me ...
💗 JAAAAA, wat fijn dat je haar hartje hebt gehoord! Magisch hè?! Ja je hoort de bewegingen inderdaad ook, sommige mensen zeggen online dat het kindje het geluid ook ‘hoort’ en daar soms van schrikt. Maar daarnaast hebben ze nu simpelweg ook nog alle ruimte om te zwemmen! Ik luister vaak in de ochtend en dan is ons mannetje wat rustiger …. Maar ben SUPER BLIJ voor jou dat het gelukt is! 😉

één jaar geleden

Door het lezen van jouw ervaring heb ik hem aangeschaft. De eerste keer was het een half uur zoeken want ik zat veel te hoog en nu gebruik ik hem 2x per week. Het is niet zo luid als wat de vk voor apparaat heeft maar het is fijn om te hebben!

één jaar geleden

Reactie op eyenn

Door het lezen van jouw ervaring heb ik hem aangeschaft. De eerste keer was ...
Wat fijn om te lezen dat je er zo blij mee bent! 🤗 Begrijpelijk dat het de eerste keer even zoeken is, weet nog dat ik dat in het begin ook had! Maar zodra je door hebt hoe ‘laag’ je moet zitten is het echt geweldig om zelf even te kunnen luisteren! ❤️ Wij gebruiken een andere koptelefoon dan diegene die er bijgeleverd is en daar is de hartslag luid en duidelijk op te horen. Geniet lekker van ‘het treintje’ in je buik! 😉