14 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb er één maar vond het voor mn newborn te los/laag in de nek. Ik vond het daarom niet fijn. Ik had het draagshirt van amursupiel van vinted en zag er nog goed uit maar voelde niet prettig om te gebruiken vond ik.

2 jaar geleden

Ik vond m niet fijn. Hij is erg strak, had m daarom nog een keer besteld in een maat groter maar het blijft erg strak materiaal ook in je kindje in te doen. Voetjes van mijn dochtertje kwamen na een tijdje over het shirt vandaan en mijn dochtertje zat er niet comfortabel in. Het idee is super, maar vind persoonlijk de uitvoering van het product minder

2 jaar geleden

Ik heb het bij mij trouwens over het buidelshirt van Womboo

2 jaar geleden

Mij is geleerd door een draagconsulenten dat een buidelshirt alleen gebruikt kant worden op de bank en dat je daar absoluut niet mee moet gaan dragen zoals een doek of een draagzak. Het is gevaarlijk doordat ze er niet stevig in zitten. Dus ik zou het niet aanraden.

2 jaar geleden

Ik had er 1 aangeschaft, 1 keer gedragen want de baby zat er veel te strak in. Ik vond het niks

2 jaar geleden

Geen antwoord op je vraag maar ik heb van ergobaby een draagzak die een doek na bootst alleen is dit met klippen vast te zetten. Mag ook vanaf newborn. Ik vind hem erg fijn

2 jaar geleden

Ik heb een womboo shirt. Wel echt een maatje groter bestellen, dan zit je baby strak maar niet te strak. Ik vind t nekje nog wel erg wiebelen, dus je moet dat met 1 hand eigenlijk ondersteunen! 😅

2 jaar geleden

Reactie op Smoezie

Geen antwoord op je vraag maar ik heb van ergobaby een draagzak die een doe ...
Deze heb ik ook, de ergobaby embrace. Is zo makkelijk zelf aan te doen en ons kindje zit er heel comfortabel in!

2 jaar geleden

Ik heb de womboo gekocht en ben persoonlijk wel echt fan! Ik vind zelf een draagzak en doek echt niet fijn zitten.. voor buitenhuis om te wandelen oke, maar om binnen te dragen (bij onrust) waarbij je ook af en toe op de bank wil gaan zitten enzo vind ik dat niet fijn zitten. Ja het zit strak.. maar het snijdt of drukt niet zoals de banen van een draagdoek of de gespen enz van een draagzak. Ik vind het echt veel en veel fijner en mijn kindje zit er zeker stevig in. Kan er absoluut niet uit vallen oid! Wel zitten de voetjes ook in de zak en heb ik het idee dat hier soms veel op gesteund wordt. Ik kan me dus voorstellen dat het niet de meest ergonomische optie is (voor het buiten lopen enz).

2 jaar geleden

Bedankt allemaal voor de reacties. Ik ga eens kijken voor de ergobaby Embrace 😊

2 jaar geleden

Wij hebben de Ergobaby adapt. Zit ook heel goed. Bij mijn eerst wel maar gebruikt tot 6 maanden. Dus de extra prijs voor een lang bruikbare draagzak, was bij ons niet echt nodig.

2 jaar geleden

Ik heb mijn oudste dochter veel gedragen in een geweven draagdoek en vanaf 3 maanden in een draagzak. Nu had ik via marktplaats een womboo shirt aangeschaft en ik vind het ideaal! Ik heb inmiddels zelfs nog een tweede buidelshirt gekocht. Ik zou er niet hele stukken mee gaan wandelen, maar om in huis even snel de handen vrij te hebben vind ik het een hele fijne manier van dragen. Zeker nu ik ook nog een peuter heb rondlopen. Ik vind het persoonlijk niet te strak zitten, en de stof voelt heel stevig aan. Ook mijn dochter lijkt het wel prettig te vinden, zij wordt er heerlijk rustig in en valt snel in slaap in het buidelshirt (hetzelfde als in de draagdoek). Voor deze eerste weken dus een hele fijne manier van dragen, na een maand of 3 zal ik alleen nog de draagdoek of -zak gebruiken.

2 jaar geleden

Reactie op Mirjamh

Ik heb de womboo gekocht en ben persoonlijk wel echt fan! Ik vind zelf ee ...
Ik heb deze ook, maar als ik m een tijdje aan heb met m’n zoontje erin dan lijkt het of het shirt helemaal uitgezakt is. Heb jij dit niet??

2 jaar geleden

Ik heb deze ook, maar als ik m een tijdje aan heb met m’n zoontje erin dan ...
Hmm nee niet echt, vind het in ieder geval niet storend! Wel heb ik het idee dat mijn shirt vrij strak zit, misschien is die van jou iets te groot? Wel merk ik dat mijn dochtertje als ik haar er net in doe wat hoger op mijn borst zit en later meer naar beneden, maar vind dat zelf niet storend en haal haar gewoon wat naar boven toe.