45 Reacties

vorig jaar

Zit de speen niet verstopt? Als je zelf eraan zuigt komt er dan wat uit? Ik had dat met 2 spenen, maakt niet uit wat ik deed of hoe ik het schoonmaakte er kwam niks uit, heb toen nieuwe gekocht

vorig jaar

Hier ook vaker de speen verstopt bij Avent! Als we even aan de speen trekken/met een doekje overgaan doet hij het wel weer.

vorig jaar

Zag laatst in een topic ook over de nieuwe avent flessen een heel schema, omdat de nieuwe flessen veel kleinere gaatjes hebben, dus de 2 van de nieuwe serie niet hetzelfde is als de 2 van de oude serie. Dus kan maar zo dat je bijvoorbeeld 4 nodighebt van de nieuwe. Ons zoontje kreeg vanaf het begin ook helemaal niks uit 1 en 2 van de nieuwe avent, 3 lukt wel redelijk maar doet er ook lang over.. zal even kijken of ik die afbeelding nog terug kan vinden voor je!

vorig jaar

..

vorig jaar

.

vorig jaar

Hier al avent speen 6! Zijn echt hele kleine openingen. Krijgt hier complete comfort NAN.

vorig jaar

Hier krijgt ze er ook nauwelijks wat uit (speen 3). Nu dr brown smalle hals met speen 1 erop

vorig jaar

Wij zijn gestopt met de Philips. Jaren geleden erg tevreden, maar sinds ze nieuwe spenen hebben waardeloos. Wel handig als je ook met philips kolft. Maar sinds enkele weken difrax. Groot fan. Alleen probleem als je een fles in de flessenwarmer hebt.

vorig jaar

Reactie op Anoniempje9090

Hier al avent speen 6! Zijn echt hele kleine openingen. Krijgt hier complet ...
En hoe oud is die ? Fijn om te lezen dat er meer ervaringen zijn...!

vorig jaar

Reactie op Jess4144

En hoe oud is die ? Fijn om te lezen dat er meer ervaringen zijn...!
Woensdag wordt ze 12 weken!

vorig jaar

Hier al avent speen 6! Zijn echt hele kleine openingen. Krijgt hier complet ...
Hoelang doet jouw kindje over een fles? Wij hebben Avent speen 3 (oude versie) en hier doet ze 30-40min over… speen 4 dan weer te groot

vorig jaar

Wij gebruiken speen 1 met bv baby (12 wk). Moet toegeven dat we eigenlijk te weinig oefenen ( 1 á 2 keer per week ) maar ze kan er prima mee drinken. Als ik in het speentje knijp komt er ook gewoon melk uit. Ze doet ongeveer 15/20 minuten over ongeveer 120ml. Je moet wel echt goed die speen tegen haar gehemelte drukken anders komt er wel te weinig uit… je kan dus niet uitgebreid tv gaan zitten kijken en niet opletten (papa🫢😂) Dacht eerst dat het fout ging toen opa de fles gaf en ze maar 20ml had gedronken, maar denk eerder dat ze het allemaal maar raar vond met iemand anders dan papa of mama en dat hij hem niet goed hield 🙊

vorig jaar

Reactie op Julie123

Hoelang doet jouw kindje over een fles? Wij hebben Avent speen 3 (oude vers ...
Wij hadden ook eerst de oude 3 maat, maar duurde ook meer dan een half uur. Nu met de 6 doet ze er een kwartier over. Hebben ook even de nieuwe 5 gehad, ging ook al vlotter. Maar de nan complete comfort is ook wel dik.

vorig jaar

Wij hadden ook eerst de oude 3 maat, maar duurde ook meer dan een half uur. ...
Ja dat is het probleem… en heb ook wat schrik om een overstap te doen omdat ze snel overgeeft als het te veel gaat. Want soms lukt die 15-20 min wel..

vorig jaar

Ik gebruik op Philips avent met Speen 3 en had een beetje hetzelfde probleem. Ik had in de blije doos een flesje gekregen met speen 1, maar dit blijkt een oudere versie te zijn. Hier dronk mijn baby perfect uit. Speen 3 van de nieuwe flessen was echter een drama. Ik heb uiteindelijk met een klein mesje het gat iets groter geprikt en nu drinkt ze er top uit!

vorig jaar

Reactie op Julie123

Ja dat is het probleem… en heb ook wat schrik om een overstap te doen omdat ...
Probeer die nieuwe 5 eens, die komt overeen met de 3 maar wij vonden die net iets vlotter, maar zeker niet zo vlot als de oude 4. Wij hadden alle oude nog liggen van grote broer en konden zo goed vergelijken. Gewoon eens proberen, was hier van de eerste fles met nieuwe 5 speen meteen een verademing, voor iedereen 😃

vorig jaar

Probeer die nieuwe 5 eens, die komt overeen met de 3 maar wij vonden die ne ...
Wij hebben de nieuwe speen 5 liggen. Ik ga dit inderdaad is proberen. Dus de nieuwe 5 is minder snel dan de oude 4? Onze dochter is vandaag 12 weken. Waarom ben jij overgestapt op speen 6? ☺️

vorig jaar

Jeetje, wij gebruiken speen 2 PA natural, met 50:50 Hero classic en Comfort. Bijzonder dat het zo verschilt. Veel zuigkracht heeft onze kleine denk ik haha. Hier naar overgestapt omdat dr Dr Brown elke keer verstopte met de Comfort voeding… super irritant, want verder bevielen de flessen erg goed.

vorig jaar

Reactie op andy94

Jeetje, wij gebruiken speen 2 PA natural, met 50:50 Hero classic en Comfort ...
Speen 1 bedoel ik.

vorig jaar

Reactie op Julie123

Wij hebben de nieuwe speen 5 liggen. Ik ga dit inderdaad is proberen. Dus ...
Jaa die nieuwe 5 zit zo precies tussen de oude 3 en 4 vond ik. Wij hebben nu 6 omdat zij al flessen drinkt van 210 en omdat de nan complete comfort heel dik is. Ze werd echt ambetant... ze drinkt veel en snel haha 😃