8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb hem toen wel aangeschaft.. maar eigenlijk is deze app gebasseerd op onderzoek met 15 mama's/babies..dus in hoeverre het allemaal overeenkomt is maar de vraag.. Ik gebruik de app nooit.. zonde van het geld dus.. (is een betaalde app toch?)

2 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Ik heb hem toen wel aangeschaft.. maar eigenlijk is deze app gebasseerd op ...
Klop ja is een betaalde app. Vandaar dat ik het ook eerst even vroeg niet gewoon installeer en probeer 😇

2 jaar geleden

Hoi! Ik heb de app gekocht omdat ik het boek wel interessant vond de eerste weken. Maar ik doe niks met de app. Heeeeel af en toe als ik hier op het forum er iets over lees, denk ik: ach ik kijk weer eens. Maar het slapen/humeur van mijn dochter is niet te leggen langs de verschillende signalen/vaardigheden-fases die Oei Ik Groei aan houdt. En ook groeit en ontwikkelt elk kind zo anders dat ik de meerwaarde er niet van in zie. Persoonlijk denk ik dat je er niks aan hebt. Ik zou de app niet aan mijn moeder-vriendinnen die net een kindje hebben aanraden. Ik zou het zelfs afraden, omdat je jezelf er ook gek mee kan maken en misschien wel dingen kan gaan zien die er niet zijn. (‘Oh nee, nog 3 dagen en dan begint een nieuwe sprong’ ..)

2 jaar geleden

Ik heb een gratis versie, volgens mij kan je kiezen betalen/gratis. Ik heb 3 kinderen en bij alle 3 de kinderen klopte het. Sliepen slechter, humeurig, ander gedrag etc. Als ze in een sprongetje zaten. Ik vind het fijn te weten dat het het sprongetje is waar ze in zitten en last van hebben én interessant om te lezen wat de doormaken/leren. Ik heb het boek, die is heel uitgebreid, die lees ik amper.

2 jaar geleden

Ik heb de app, maar merk dat mijn zoontje 2 weken eerder in de verschillende fases zit. Ik gebruik het meer om te kijken welke spelletjes goed helpen tijdens een sprongetje. Voor de rest zou ik het niet aanraden, zoals eerder is benoemd ieder kind ontwikkeld zich anders

2 jaar geleden

Ik haal er wel veel uit om spelletjes / oefeningen te doen met de kleine. Afhankelijk van de fase waar hij in zit. Kan je ook prima op internet opzoeken!

2 jaar geleden

Vond het in het begin wel fijn en handig als nieuwe moeder maar nu loopt het eigenlijk nooit gelijk en gebruik ik het bijna nooit meer. Soms even om te zien welke vaardigheden ik zo ongeveer kan verwachten, verbaast me soms nog wel als ik dacht dat iets normaal pas veel later zou komen ofzo.

vorig jaar

Hoi ik wil de oei ik groei app downloaden, mijn vriend betaalde 1 malig 8 euro en nu moet ik 5 euro per maand of 40 per jaar betalen klopt dat? Of kan ik het ook anders doen