24 Reacties
9 maanden geleden
Wij gebruiken de pamper dry nights pants voor mijn zoontje. Hij slaapt ruim 13 a 14 uur achter elkaar door en lekt sinds we dat gebruiken niet meer door.
9 maanden geleden
Reactie op EsmeeZuur
Wauw, 13-14 uur! Jaloers haha
Vanaf 5 a 6 uur savonds tot ruim 7 a 8 uur sochtends 🙈 ik ben vaak al ver voor hem wakker haha.
9 maanden geleden
Wij gebruiken de baby Dry night pants ook. Nooit meer doorgelekte luiers wat we hiervoor met de normale luiers van pampers wel hadden. Daarnaast geef ik hem voor het slapen gaan ook veel minder melk dan ik eerder deed en let er op dat hij geen water uit het bad drinkt als hij in bad zit. Hier dus een combi van minder drinken voor het naar bed gaan en de baby Dry pants.
9 maanden geleden
Hoi, je vraagt niet om tips tegen doorlekken, maar heb je al eens een grotere romper geprobeerd? Doordat de romper (strak) aansluit om de luier is er geen ruimte om uit te zetten en dan lekt ie door. Beste tip die ik toen ooit kreeg.
Verder geen ervaring met de luier die je wilt gaan gebruiken.
Succes
9 maanden geleden
Reactie op Kippie1234
Hoi, je vraagt niet om tips tegen doorlekken, maar heb je al eens een grote ...
Dat soort dingen heb ik inderdaad ook gelezen! Dit soort tips zijn zeker ook welkom hoor. Heb een romper 86/92 en hij heeft maat 86. Ik kan het allicht eens proberen! Dankjewel!
9 maanden geleden
Ik gebruik de baby dry night pants en nooit problemen met gehad! Zelfs bij een hele volle luier lekt het niet door en wordt ze er niet wakker van. Ze absorberen heel goed
9 maanden geleden
Reactie op MelissaSXM95
Wij gebruiken de pamper dry nights pants voor mijn zoontje. Hij slaapt ruim ...
Hoe oud is je zoontje als ik mag vragen??
9 maanden geleden
Reactie op Appelflapke
Hoe oud is je zoontje als ik mag vragen??
1,5 jaar. Hij is van 24 september
9 maanden geleden
Reactie op MelissaSXM95
Over een droomslaper gesproken 😅😂
9 maanden geleden
Reactie op MelissaSXM95
Doet hij ook nog een dutje overdag?
9 maanden geleden
Reactie op Appelflapke
Doet hij ook nog een dutje overdag?
Ja 1 dutje van 1,5 a 2 uur (meestal van 1 tot ong 3 uur smiddags doet hij zn dutje)
9 maanden geleden
Ik weet niet of het waar is. Maar ik heb wel es gehoord om een maat groter om te doen snachts.
9 maanden geleden
Wij gebruiken ook al heel lang de baby dry night en sindsdien NOOIT meer doorgelekt! Echt geweldig zijn ze! (Ook een zoontje en een buikslaper)
9 maanden geleden
Reactie op MelissaSXM95
Ja 1 dutje van 1,5 a 2 uur (meestal van 1 tot ong 3 uur smiddags doet hij z ...
En alsnog om 5-6 naar bed?! Sorry ben er een beetje ondersteboven van met men niet al te goede slaper 😂
8 maanden geleden
Reactie op Appelflapke
En alsnog om 5-6 naar bed?! Sorry ben er een beetje ondersteboven van met m ...
Haha ja ookal de laatste tijd slaapt hij niet meteen. Gaat rustig boekjes lezen tot hij slaapt. Maar hij wilt wel echt naar bed, gaat bij de deur staan en zegt bed