15 Reacties

één jaar geleden

Wij zijn begonnen met Nutrilon en aangezien Etos Huismerk bijna €10 goedkoper is per pot hebben we die gauw geprobeerd. Onze baby maakt er niets van, zit goed vol en slaapt ook al door! Het proberen waard..

één jaar geleden

Onze kleine doet het super op etos huismerk. Kruidvat verzadigde bij ons ook niet inderdaad.

één jaar geleden

Bij mijn eerste alleen Etos geprobeerd echt super. Goed verzadigd ook. Nu weer Etos en ook weer goed verzadigd. Wel heb ik bij beide reflux. Weet niet of dit aan de voeding ligt of toeval is. Is bij beide ook minimaal en met Johannes broodpitmeel prima verholpen.

één jaar geleden

Etos bevalt mij top! Etos voeding bevat melkvet, dat is makkelijker verteerbaar. Dus fijn voor de darmen! En qua prijs en kwaliteit ook goed!

één jaar geleden

Wij zijn begonnen met Nutrilon en overgestapt naar Etos maar niet tevreden en gaan weer terug.. dochter heeft meer last te hebben van haar buik, poept minder en lijkt er moeite mee te hebben. Spuugt meer (& hele golven) en ook gerust bij het verschonen voor de volgende voeding (3 uur later) nog.. en is met name s avonds onrustiger dan dat ze was.. hier dus geen succesnummer🙈

één jaar geleden

Wij gebruiken etos en ze raakt goed verzadigd. Wel geeft ze regelmatig melk terug en ik begin nu steeds meer te twijfelen om toch eens een ander merk te proberen omdat ik nu meerdere mensen heb gehoord/gelezen waarbij het kindje van deze melk veel moest spugen..🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Oudste begonnen met AH en vanaf voeding nummer 2 overgestapt naar Etos (allebei van AHOLD), dat is exact dezelfde voeding/fabrikant. Nu direct Etos want Etos had toentertijd altijd 2e blik halve prijs (vanaf nr 2 dus) en nu standaard 10% korting op nr 2+ en laatst ook weer een x 2e halve prijs. Toen gelijk 14 blikken ingeslagen voor een halfjaar 🤣. In 2021 was het bij dochter 6 blikken voor €30,- met tweede halve prijs, nu 2 jaar later 6 blikken voor €40,50 met tweede halve prijs. Inflaaaasie 🥹😭

één jaar geleden

Reactie op Annaghha

Oudste begonnen met AH en vanaf voeding nummer 2 overgestapt naar Etos (all ...
Niet verder gegaan dan nr 2 btw. Toen t op was toen ze 13 maanden was ofzo overgegaan op gewone melk. Hier allebei goeie groeiers en gedoe met de voeding, nooit 😊

8 maanden geleden

Reactie op Denise.95

Wij gebruiken etos en ze raakt goed verzadigd. Wel geeft ze regelmatig melk ...
Hee mag ik vragen of je uiteindelijk de overstap hebt gemaakt? Wij geven ook Etos voeding maar mn dochtertje geeft ook nog best veel melk terug ook uuuuuren na de fles..

8 maanden geleden

Reactie op Anoniem250919932033

Hee mag ik vragen of je uiteindelijk de overstap hebt gemaakt? Wij geven oo ...
Hee! Ja wij zijn toen overgestapt naar Hero. Heel tevreden over!

8 maanden geleden

Hier nu over op Etos, vanwege prijs. Maar sindsdien wordt er erg slecht gedronken, meer last van de darmen en spugen. Toch even proberen weer nutrilon hoe het dan gaat.. of het dus aan Etos ligt of iets anders?

8 maanden geleden

Reactie op Ryannes

Hier nu over op Etos, vanwege prijs. Maar sindsdien wordt er erg slecht ged ...
Wij gebruiken nu Hero nutrasense (etos had ze ook last van der darmen en spugen). Echt een aanrader. En ook een prima prijs vergeleken met nutrilon

8 maanden geleden

Reactie op Denise.95

Wij gebruiken nu Hero nutrasense (etos had ze ook last van der darmen en sp ...
Ah Thanks! Heb eerst weer nutrilon gehaald om te kijken of het na een tijdje weer beter gaat en dus echt aan andere voeding lag. Mocht dit dan op zijn kunnen we altijd eens naar Hero kijken, Thanks!

één maand geleden

Reactie op Ryannes

Ah Thanks! Heb eerst weer nutrilon gehaald om te kijken of het na een tijdj ...
Hoi! Lag het uiteindelijk aan de voeding of was het iets anders? Groetjes!

één maand geleden

Kruidvat zit palmolie in Etos en ah niet. Hier gaat het prima op Etos of ah.