8 Reacties

3 jaar geleden

Ja, zeker herkenbaar! Ik heb helaas niet veel tips behalve inderdaad rustig aan doen, slapen, af en toe wat eten en niet teveel op een dag plannen. Sterkte!!

3 jaar geleden

Ja. Helaas slaap ik erg slecht dus daardoor extra misselijk.

3 jaar geleden

Hetzelfde hier met 11+3.. Heb al emesafene gekregen vd dokter, maar mijn darmen zijn vooral erg onrustig. Hele dag rommelen en een opgeblazen gevoel 😪

3 jaar geleden

Herkenbaar dat slechte slapen. Zo raar dat dat er ook bij hoort he. Sterkte!

3 jaar geleden

Op advies van de dokter. Zoveel mogelijk ontprikkelen zou ook helpen tegen misselijkheid: dus donkere kamer, geen geluid,... Hopelijk voel je je zo een pak beter. Courage!

3 jaar geleden

Reactie op Aeterna

Op advies van de dokter. Zoveel mogelijk ontprikkelen zou ook helpen tegen ...
Goede tip, meteen geprobeerd en het helpt. Dank je!

3 jaar geleden

Same here! Als ik thuis kom van werk dan heb ik vrijwel geen energie meer om te koken en op te ruimen. Huishouden ligt zo achter.. hebben jullie tips? Ik heb bloed laten prikken en volgens de verloskundige had ik een tekort aan vitamine D. Ik moet ieder dag 10’ extra nemen en daar zou ik ook meer energie van krijgen werd gezegd.

3 jaar geleden

Omdat je de link vermoeidheid, liggen en misselijkheid benoemd kun je misschien proberen wat rechtop te slapen en rust te pakken. Hierdoor komt je eten minder makkelijk omhoog. Verder liever kleine hapjes eten i.p.v. grote maaltijden. Denk ook aan wat je eet en drinkt. Sommige producten irriteren de maag en slokdarm meer dan anderen. Die kan je beter niet nuttigen voor een rustmoment.