17 Reacties

2 jaar geleden

Heel eerlijk, het ontstoken tandvlees gaat eerder een vroeg geboorte opwekken dan de stress.. Ik ben ook anti tandarts, maar probeer te denken aan de oplichting te denken als het voorbij is.

2 jaar geleden

Opluchting bedoel im

2 jaar geleden

Reactie op Fen37

Heel eerlijk, het ontstoken tandvlees gaat eerder een vroeg geboorte opwek ...
Precies dit! Ik heb ook zwaar ontstoken tandvlees, ben echt precies hetzelfde als jou, TS, zware angst maar ik wil het niet op m'n geweten hebben dat ik met deze klachten niet naar de tandarts ga en juist een vroeggeboorte krijg. En na de bevalling misschien te laat ben voor een 'simpelere' behandeling en bij wijze van heel m'n gebit eruit moet.. 😱🙏 ik zit daarom ook bij een angst tandarts, die gaan rustiger met je om en nemen echt de tijd voor je! Je mag eventueel muziek luisteren of een film kijken op een tv boven je (dat is hier iig).

2 jaar geleden