11 Reacties

3 jaar geleden

Hii! Allereerst gefeliciteerd! Ja dit kan door de vitamine komen dan heb je van iets toch teveel binnen en dat plas je weer uit

3 jaar geleden

Hi dankjewel, aha dus als het teveel is plas je het dan automatisch uit? 馃檴

3 jaar geleden

Yes, ik heb dit ook door de vitaminen! Heb ook gelezen dat je dan eigenlijk te veel binnen krijgt en je dat weer uit plast. Is overigens niet schadelijk!

3 jaar geleden

Ik zou er wel even naar kijken, want niet alle vitamines die je teveel binnen krijgt plas je automatisch uit..

3 jaar geleden

Ik heb het ook en nu jullie het zo schrijven is het inderdaad sinds ik begonnen ben met het slikken van de vitamines van vitakruid.

3 jaar geleden

Ik heb dit als ik m鈥檔 vitamine b tablet slik. Krijg ik knal gele plas van en m鈥檔 melk wordt er ook geel van (geef nog bv) Heb het nagevraagd bij de dokter en die zei dat het normaal was

3 jaar geleden

Ik heb dit ook sinds ik de vitamines van Vitakruid slik! Schrok me rot de eerste keer, maar schijnt idd een teveel aan vitamine b te zijn. Heb het overigens niet (meer) elke dag, maar af en toe nog wel.

3 jaar geleden

Dit klopt inderdaad, slik zelf ook de vita kruid mama dag en nacht en heb mijn plas is ook wat donkerder geel, komt door de vitamine B dan neemt je lichaam het goed op en plas je de rest uit 馃檲

3 jaar geleden

Yes! Hier ook vitakruid mama. Neon gele plasjes. 馃ぃ Is niet erg, ook aan m鈥檔 vk voorgelegd, maar niks aan de hand.

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde.. Kanarie geel door de Vitakruid mama tabletten! Maar het is wel bekend bij deze multi vitaminen dat je urine veranderd van kleur!

3 jaar geleden

No worries, het staat zelfs op de site van Vitakruid bij veelgestelde vragen. Sinds ik B-Complex Actief zonder B6/Multi Dag & Nacht (Vrouw/Mama) neem, kleurt mijn urine geel. Is dit normaal? Ja, dit is normaal en onschadelijk. De gele urine komt door de vitamine B2 die in het supplement zit. Vitamine B2, waarvan de offici毛le naam riboflavine is, behoort tot een groep flavinen met gele pigmenten. Deze flavinen verklaren de gele kleur van de urine.