9 Reacties

2 jaar geleden

Kinderwagen lukt nog wel. Maar waar zet je de maxi cosi? Dat past niet

2 jaar geleden

Bij ons lukte het helaas niet.. Wij konden de stoel niet naar achter klappen vanwege de maxi cosi..
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met de combi nog, maar heb wel 2 500's gehad. Ik denk eerlijk gezegd dat het erg krap wordt. En als het al past een behoorlijk gedoe vanwege de slechts 3 deuren... Als je de optie hebt zou ik sowieso voor een 5-deurs gaan. Wij hebben onlangs een 500L aangeschaft omdat die zo heerlijk ruim en hoog is, maar dat is dan weer net een minibusje en ook wat overdreven wellicht 🙈

2 jaar geleden

Wij hadden met onze 2 jongens een vw up. Hierin konden we 1 maxi cosi, autostoel en in de "kofferbak" een ingeklapte kinderwagen in kwijt. Wij hebben als kinderwagen de Easywalker Charley. Dit was onze "gezinsauto". 🤭

2 jaar geleden

Ik zou voor een Duitse auto gaan, die zijn doorgaans wat ruimer. Ik heb een polo en mijn vriend een up. Past allebei prima. Ik ga straks ID4 rijden wanneer hij binnen is maar dat is een enorm bakbeest hahah🤣 500 is een leuke auto, maar niet heel praktisch met dit soort dingen 🙃

2 jaar geleden

Ik ben om deze reden uiteindelijk voor een andere auto namelijk een 5 deurs gegaan (vw polo). Ik moest met de kinderwagen namelijk de bank plat/naar voren doen en had de kleine dan op de bijrijdersstoel maxi cosy in de gordel. En heel onhandig dus geen 5 deurs, dus ik vond een fiat 500 niet handig!

2 jaar geleden