9 Reacties

2 jaar geleden

Kinderwagen lukt nog wel. Maar waar zet je de maxi cosi? Dat past niet

2 jaar geleden

Bij ons lukte het helaas niet.. Wij konden de stoel niet naar achter klappen vanwege de maxi cosi..
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met de combi nog, maar heb wel 2 500's gehad. Ik denk eerlijk gezegd dat het erg krap wordt. En als het al past een behoorlijk gedoe vanwege de slechts 3 deuren... Als je de optie hebt zou ik sowieso voor een 5-deurs gaan. Wij hebben onlangs een 500L aangeschaft omdat die zo heerlijk ruim en hoog is, maar dat is dan weer net een minibusje en ook wat overdreven wellicht 🙈

2 jaar geleden

Wij hadden met onze 2 jongens een vw up. Hierin konden we 1 maxi cosi, autostoel en in de "kofferbak" een ingeklapte kinderwagen in kwijt. Wij hebben als kinderwagen de Easywalker Charley. Dit was onze "gezinsauto". 🤭

2 jaar geleden

Ik zou voor een Duitse auto gaan, die zijn doorgaans wat ruimer. Ik heb een polo en mijn vriend een up. Past allebei prima. Ik ga straks ID4 rijden wanneer hij binnen is maar dat is een enorm bakbeest hahah🤣 500 is een leuke auto, maar niet heel praktisch met dit soort dingen 🙃

2 jaar geleden

Ik ben om deze reden uiteindelijk voor een andere auto namelijk een 5 deurs gegaan (vw polo). Ik moest met de kinderwagen namelijk de bank plat/naar voren doen en had de kleine dan op de bijrijdersstoel maxi cosy in de gordel. En heel onhandig dus geen 5 deurs, dus ik vond een fiat 500 niet handig!

2 jaar geleden

Ik heb een Citroën C1 driedeurs. Zet de maxi Cosi op de passagiersstoel en met mijn achterbank plat kan het onderstel van de kinderwagen en mand er net in. Maar dan kan enkel de baby en ik mee in de auto 😄

2 jaar geleden

Denk dat het wel past, kennissen van ons hebben ook een baby en rijden regelmatig met baby, wagen en hond (en dan samen) met de auto. Ongerelateerd en ongevraagd, dus kijk wat je er mee doet; maar vind die auto’s zo ongelofelijk ruk rijden. Tenzij je centen hebt om een Abarth te kopen zou ik nooit vrijwillig een Fiat 500 uitkiezen 😂

2 jaar geleden

Hiiii, Ik had zelf een fiat 500, maar merkte toch dat het echt elke keer een strijd was, met de kinderwagen. Het is en blijft een vrij kleine auto, vandaar dat ik de fiat toen heb verkocht en zelf een grotere auto heb aangeschaft. Ik had zelf geen zin in elke keer het gedoe met banken plat etc. 🫣🫣 Wat voor mij ook een reden was om de auto weg te doen, was toch ook de veiligheid, in een wat grotere auto heb je net wat meer auto om je heen, dan in zo’n fiat 🙈. Ik denk ook zodra het zover is, je dit zelf ook even moet testen met je kinderwagen, wellicht ervaar jij het anders. Fiat 500 is een leuke auto, maar ik denk persoonlijk niet praktisch met dit soort dingen. 😊