12 Reacties

2 jaar geleden

Lekker op bed voeden! Hier nooit een stoel gemist

2 jaar geleden

Papasan van de Casa zalig om in halflig in te zitten Ik ben van plan die te gebruiken

2 jaar geleden

Wij hebben een simpele van ikea, schommelt een beetje en zit heeeerlijk

2 jaar geleden

Ik zou je de tip willen geven om een hogere leuning te kiezen, of verschillende uit te proberen in de winkel. had een fauteuil op m鈥檔 dochters kamer maar die kwam net tot m鈥檔 schouderbladen. Met de avond/nacht was dit voor m鈥檔 nek echt niet fijn, uiteindelijk dus ook de stoel gelaten voor wat het was en ben ik gaan voeden op bed (extra kussen en hoog hoofdbord) Ik ben zelf maar 1,65 lang :)

2 jaar geleden

Ik heb deze (maar dan in het groen) van de karwei. Ivm een heel kleine kamer paste er helaas geen grotere stoel met een hoge leuning. Nu ben ik zelf 1.60m en zit hij wat mij betreft prima.

2 jaar geleden

Correctie leen bakker 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op dvbb

Ik zou je de tip willen geven om een hogere leuning te kiezen, of verschill ...
Dankjewel voor je tip! Ik ben zelf 1,83 dus misschien inderdaad kijken naar een hogere achterkant is wel handig馃き

2 jaar geleden

Reactie op Anoniempje9090

Wij hebben een simpele van ikea, schommelt een beetje en zit heeeerlijk
Weet je ook hoe die heet? 馃

2 jaar geleden

Als je naar iets praktisch zoekt en niet perse iets stylish, gek idee maar een campingstoel kan soms ook heerlijk zitten馃槄馃槈 en opklapbaar dus je zet hem zo weer weg. En je kan allerlei soorten en kleuren vinden tegenwoordig.

2 jaar geleden

Wij hebben de Hundested van Jysk. Niet een enorm groffe stoel qua grootte en ziet er ook nog leuk uit. En zit lekker, ook wel fijn haha

2 jaar geleden

Reactie op strawberry1

Weet je ook hoe die heet? 馃

2 jaar geleden

Wij hebben geen stoel en zeker niet gemist. Heerlijk voeden op bed met een zacht lampje aan 鈽猴笍